Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
beste mensen. bedankt voor het meedenken.
de brandstofpomp was defect!. was wel vreemd want zelfs op contact kreeg ik geen stroom. naderhand meten tijden het starten en toen kreeg die wel stroom. hiermee kwam ik achter de pomp. bericht mag gesloten worden :). de vfr rijd weer op de wegen!!
valsensor bekeken ziet er goed uit niet gebroken. ook gebypass maar haalt niks uit.
de brandstofpomp schakeld nog steeds niet in contact. en relais schakeld in achter de tellers zitten.
helaas nog niks verbeterd
ik ga de topkuip uit elkaar halen *O*
motor heeft alleen zon gezien en de binnenkant van de droge loods. ik heb de killswitch opengehaald maar die is in 6000km nie veel gebruikt en ook zie ik geen slechte contacten erin.
de FI herkend de killswitch ook goed.
bedankt voor je reactie ik ga es...
hallo mensen. ik ben dimi en heb naast mijn huidige honda fireblade 900rr een mooie honda vfr800 vtec uit 2003 met 6000 (zesduizend) km aangeschaft.
de motor is gloednieuw door mijn stiefpa aangeschaft in 2003 en hij heeft gereden tot 2010 ongeveer.
Toen heeft hij een bmw k1200s gekocht en...
hallo mensen. ik ben dimi en heb naast mijn huidige honda fireblade 900rr een mooie honda vfr800 vtec uit 2003 met 6000 (zesduizend) km aangeschaft.
de motor is gloednieuw door mijn stiefpa aangeschaft in 2003 en hij heeft gereden tot 2010 ongeveer.
Toen heeft hij een bmw k1200s gekocht en...