Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prima gelukt. Membraan van het vacuum gedeelte eraf, dan kan je de keerring er middels het plastic draaipunt uit tikken / persen. Met een 8mm pen zachtjes uit tikken. Het plastic deel is 5mm dik en sterk zat. Easy.
Verder weer een lekvrij kraantje voor een paar tientjes.
Groeten
Ik zit nu op hetzelfde punt qua keerring vervangen. Is het mogelijk die keerring er d.m.v. het plastic draaipunt wat er juist achter ligt er uit te tikken? Dus vanaf de andere kant met een passend doorslag zachtjes tikken? Of overleeft dat stukje plastic dat niet? En inderdaad, dat betekent dan...
Leuk duo. Is de FZR nieuw op die foto? De originele uitlaat heb ik er vrij snel afgezaagd (ja ouderwets zagen, geen slip-on) omdat er een irritante rammel in zat. De Devil slip-on paste perfect op het afgezaagde deel en daarop liep hij ook nog wat lekkerder. (De kleine dip rond de 4000 toeren...
Foto uit 1993, gemaakt ergens in Hongarije. Even slikken als je 's morgens dit ziet. Vlnr: ZZR1100, GSXR250RR, FZR1000, FZR1000, FZR750RR OW01, VFR750. Schade viel reuze mee.
Beste,
Voor de Suzuki GSX 1100e / GSX 750 uit 1981 heb ik een mooie remschakel set te koop.
Het is een RAASK rearset.
Mooie aluminium upgrade voor je GSX.
In goede staat.
Bied maar!
Groeten.