Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad,en er zijn er meer waar het er niet bij zit dan wel.
IOM hoort niet bij het UK,iets wat veel mensen niet weten.
Je kan ter plaatse wel prepay kaarten kopen bij verschillende providers met verschillende formules.
Als je met een groep bent is dat wel handig,dan kun je mekaar ook eens...
Een klein dempertje dempt nooit goed.
Daarom ook de grote pot (dus demper) onder het blok, met een klein eindstuk voor de look.
Meer en meer motoren hebben dit tegenwoordig om nog aan de geluidseisen te kunnen voldoen zonder enorme demper naast de motor.
Ik zie er het nut niet van in.
Het is toch geen touchscreen,waarom zouden ze sneller krassen dan andere?
Ik heb er alvast geen probleem mee,ook niet bij de 900GT.
De kans is dan wel heel groot dat bij een flinke tik/val dat plastic ophangpunt afbreekt dat één geheel is met de lampunit.
En dat is een HELE dure.
Dan heb ik toch liever dat het knipperlicht los komt bij een tik.
En de pomp die in de tank ingebouwd zit bij een TDM.
Het zal wel kunnen,mits heel veel werk en aanpassingen.
Een setje gebruikte carburateurs lijkt me toch iets makkelijker.
Maar bij verkoop zal een ouder model altijd minder waard zijn, ook al is hij pas later op kenteken gezet.
In dit geval is de rode al 2 jaar oud.
Ik zou die alleen kopen met een hele dikke korting.
Die van bvb. een TDM 900 en FJR hebben rubbers en passen gewoon.
Die zijn ook op Ali te vinden aan een spotprijs en zijn gewoon goed,ik heb er zelf jaren mee gereden.
Originele zullen ook wel tweedehands te vinden zijn.
Die van een sport tracker kun je gewoon bij een Yamaha dealer bestellen,maar...
Toen de eerste O-ring kettingen kwamen 40 jaar geleden was dat wel eens een probleem, maar nu zowat elke motor standaard een O of X-ring ketting heeft zullen ook de meeste fabrikanten daar niets meer over vermelden.
Ik denk niet dat er nog fabrikanten zijn die kettingspray voor motoren verkopen die niet geschikt is voor O-ring kettingen.
En dan is die ook geschikt voor X-ring kettingen.
Je maakt je zorgen voor niets.
Ik heb er geen meer.
Wielen vanaf 2003 zijn identiek,vanaf 2005 met upside down wel met grotere schijven, maar met dezelfde bevestigingspunten.
Zelfs R1 heeft voor vele bouwjaren hetzelfde voorwiel, maar breder achterwiel.
Dat het overal verboden is zal ook wel de reden zijn dat locals niet overal gaan vertellen waar ze rijden.
Ze houden dat logisch gezien stil,want anders kunnen ze daar zelf binnen de kortste keren ook niet meer rijden.
Ik heb zelf enduro wedstrijden gereden in B die bijna altijd in de ardennen...