Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hierbij de website van die Australiër, ik kan echter in zijn webshop de Twinlight driver niet meer vinden:
https://ecliptech.com.au/headlight-upgrades/twinlight-driver/
Een aantal jaar terug was er een Australiër die setjes leverde om op de Daytona beide lampen aan te kunnen hebben. (Twinlight driver of iets in die richting heette dat geloof ik) Met dat setje bleef je wel grootlicht en (dubbel) dimlicht houden. Volgens mij 'kneep' hij de toevoer naar de H9...
Mooi projectje :]
Helaas heb ik de afgelopen 1,5 maand al totaal geen tijd gehad om verder aan de GL te werken, het blok zit wel weer helemaal in elkaar, maar staat stof te vangen op de werkbank en de motor in onderdelen verderop in de werkplaats. '(
Dat is inderdaad ook nog een optie, helemaal niet aangedacht dat die slangen ook op maat gemaakt kunnen worden. Zie dat dit bedrijf in Apeldoorn zit, laat dat nou 20 minuten rijden zijn. :]
CMSNL kende ik inderdaad al, vooral de tekeningen zijn handig. Ze hebben ook veel, zijn alleen niet bepaald de goedkoopste.. Maarja soms is het beter iets te duur als niet te koop. ;)
Ik heb van het weekend een paar onderdelen besteld bij Marco Becker (wel bekend op het CX forum) die heeft...
Klopt, maar ik heb de CX variant niet, vind het een beetje zonde om 78 euro voor 2 van die dingen uit te geven die waarschijnlijk niet passen. Dus maar even op zoek naar een adresje waar ik langs kan gaan om ze te vergelijken.
Ai dat is jammer. Binnenkort maar eens kijken of ik wat anders kan fabriceren. Er moet sowieso wat nieuws op, want de scheuren zijn wel door-en-door. Dus voorlopig nog maar fietsband.
Dat is een handige link! Ik vond op die site ook een service manual voor de GL500/GL650. Thanks voor de tip!
Ik zag inderdaad op internet ook al dat die van de CX nog wel redelijk te verkrijgen zijn, maar ik moet er nog even achter komen of deze ook passen op een GL. Maar voor het...
Die website kende ik inderdaad al, staat veel interessante info op.
De bladen van de ventilator zien er op het eerste gezicht nog goed uit, zal vanavond ze eens beter bekijken.
Ik was inderdaad ook al een zoektocht begonnen naar die mengpoorten tussen cilinder en carburateur, de mijne heeft...
Vanavond het blok weer eens gangbaar gemaakt, ik kreeg m niet rond. Dus 1 kop gedemonteerd, dit zag er allemaal nog goed uit. Toen maar eens de koelvin gedemonteerd, deze zat behoorlijk vast, weer losgekregen en nu draait het blok ook mooi. :)
Morgen maar weer eens het blok eronder en nieuwe...
Nee, er zijn 2 types Silverwing, de gewone, dat is deze met een enkele voor-remschijf en geen kuip. En er is de Silverwing Interstate, deze heeft dubbele voor-remschijf en een kuip. Verder zijn ze identiek.
Doe een goed bod en deze klassieker is van jou! :] :+
Tja, je moet er van houden...
Goedenavond allen!
Afgelopen week heb ik van een collega een hele echte Honda GL500D Silverwing gekocht voor een fles whisky. *D
Hij heeft hem een jaar of 7 voor een ongeveer eenzelfde transactie gekocht, een paar maanden er op gereden en toen hij een nieuw huis heeft gekocht is de...