Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziet er goed uit Michael. Wanneer wil je Patsboem weer rijdend hebben?
Of ga je tch voor je eigen motor?
ps ik ben 2 mei vader geworden van een mooie dochter ;-)
Ik had voor een duidelijke snelheidsweergave kleine stickertjes op de snelheidsmeter geplakt. Bij 50, 80 en 120 km.
de kilometeraanduiding is zeker in het donker nogal onduidelijk op de meter. Hoef je niet meer om te rekenen van miles naar km.
Hier gaat alles goed, ben nog geen papa, de kleine wordt eind april verwacht. :-)
volg het hier wel, maar meer als lezer dan als poster, het motorgevoel blijft toch knagen... maar helaas het kan nog even niet... en ik moet toegeven dat ik het cb1 forum en jouw verhalen volg. Vind het leuk...
Leuk om te zien hoe je met mijn oude motor bezig bent. En hoe je van 2 motoren 1 knappe maakt.
Is het niet mogelijk om van de uitlaat van pats, de deuken uit de uitlaatbocht te trekken dmv een pen welke je in de deuk last? Of zijn de bochten teveel beschadigd?
Ik ga je project volgen,ben benieuwd wat er met mijn oude motor gaat gebeuren...
De vorige eigenaar heeft de motor ongeveer 3 jaar gehad, en hij had hem weer via een dealer van de eerste eigenaar.
Dagobert is dus 4de eigenaar. Motor was volledig origineel. Zelf had ik de vierkante...
Toen ik mijn ongeval melde bij de verzekeraar en enkele fotoos had gestuurd, zeiden ze meteen dit gaat naar de rechtsbijstand. Rechtsbijstand schakelde een externe letselschade firma in. Deze heeft rijkswaterstaat aansprakelijk gesteld. Ik wacht nog op antwoord, ben benieuwd.
Het verbaasde mij...
De klap was behoorlijk, de auto waar ik tegen aan zat was totall loss, degene daarvoor ook.
Bedankt voor de tip van de accu, dat wist ik niet. Nu is alleen de noodschakelaar omgezet.
Wat betreft de haarscheurtjes heb je gelijk. Frame heeft een optater gehad. Gelukkig zijn een groot aantal...
Dank je voor het aanbod hawk gt, maar ga de cb1 niet meer opknappen. Mijn rechterpols is op 2 plaatsen gebroken en revalidatie gaat nog maanden duren. Om een voorbeeld te geven, mijn autosleutel omdraaien lukt net aan.... Laat staan de cb1 opknappen. Vandaar dat ik hem in het cb1 topic heb...
Ik ga ervan uit dat het frame krom is, echter heb ik de motor na het ongeval nog maar 1 x kort gezien. De info die ik heb komt van fotoos. De voorvork is in ieder geval aan beide kanten afgebroken.
Ben je specefiek op zoek naar bepaalde delen?