Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na zware en lange onderhandelingen over het al dan niet toevoegen van een doos frikandellen of (zelfgemaakte) appeltaart zijn we eruit *O* .
Kortom: het spul is vergeven....
Naam bestaat al, maar sinds 2004 niet meer gebruikt, dus misschien toch mogelijk:
Royroy -> Roy
Als het niet kan/mag/wenselijk is/etc, geen probleem ;)
Uiteraard ga ik kijken wat er nu opzit, maar eigenlijk zegt dat niet zoveel. Ten eerste heb ik er nog niet echt opgereden omdat ik a) de ketting wil vervangen, en b) mijn rijbewijs nog moet halen :+
Daarnaast heb ik ook geen idee wat de vorige eigenaar qua tandwielen heeft uitgespookt.
Ik heb een nieuwe kettingset nodig
Om wat prijzen en producten te vergelijken eens wat sites op het internet afgegaan, en ik kom verschillende sets tegen na het invoeren van de motorgegevens:
bijvoorbeeld bij motorketting.nl kom ik op een 530, 16, 45 , terwijl ik bij motorcorner.nl op een...
Ik lees talloze topics op diverse fora over heel het internet, maar alles lijkt wel gecopy-paste van weer een ander forum, dus ik schiet er niet zoveel mee op tot nu toe.
Dus: Heeft er iemand zelf ervaring met thuis verkoperen? Dan zou ik graag met diegene in contact komen om eens ervaringen...
Bedankt voor alle reacties. Ik ben gisteravond begonnen met het zelf verkoperen van boutjes en moertjes. Volgens mij moet dat na een beetje oefenen lukken. Stap 2 is dan vernikkelen, en stap 3 verchromen.
Maar dan zal ik wel gepensioneerd zijn. Tot die tijd neem ik bovenstaande adviezen ter...
Nu mijn "echte" 450 klaar is, heb ik wat onderdelen over. Uiteraard heb ik de beste onderdelen op mijn eigen motor gezet, het is dus echt een restje. Ik zal de staat er zo duidelijk mogelijk bijzetten, foto`s via de mail.
- Voorwiel met band: Velg=goed, schijf=redelijk, band=redelijk
-...
Dat van die afnemende sterkte kwam ook als eerste in me op bij het lezen van bovenstaande berichten. Nu ben ik niet bang aangelegd, maar RVS is in vergelijking met 8.8 in mijn ogen gewoon slap spul.
Verzinken (en passiveren) lijkt me tot nu toe de beste en betaalbaarste oplossing.
Ik ben er in elk geval achter dat bij het opknappen van je motor het weinig nut heeft om de boutjes en moertjes (zelf, spuitbussen dus) te spuiten.
Ondanks dat ze gestraald, 2x geprimerd, en 2 keer gespoten zijn, is dat effect na montage weer verwaarloosbaar. De verf spat er weer af met als...