Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voorwiel licht door het accelereren, waarschijnlijk een hobbeltje gepakt waardoor het stuur begon te slaan.
Gas erop gehouden maar hij trok niet recht. Motor stuurde richting muur die ik raakte. Stuurgewichtje krom, stuk uit dynamodeksel en wat kap schade. En een gekneusde voet omdat die...
Type ga ik voor je checken. Moet toch nog naar de motor om (helaas) wat schade te repareren.
Opkomen rechte stuk een flinke tankslapper gekregen en met de linkerkant tegen de muur gegaan. Dynamodeksel stuk. (Heeft iemand er nog een liggen?)
Filmpje:
Heb mij GoPro vanmorgen ook naar achteren toe gericht.
Had hem met de zuignap op m'n topkuip geplakt. Wilde hem eigenlijk iets hoger maar de spiegel zit dan in de weg.
Nog mensen van hier die 12 september naar Zolder gaan? Vrij rijden open uitlaten dag.
Voorafgaand nog even naar Ruud Fredriks, heb al een tijdje een quickshifter thuis liggen, die gaat er volgende week donderdag op en wordt dan afgesteld.
Strakke foto! :9~
Rechterbochten gaan bij mij nu ook wat vloeiender, links voelt nog steeds natuurlijker en heb ik het gevoel harder te kunnen, maar rechts gaat al een stuk beter als eerst.
Camera was helaas een stukje naar boven verschoven..
Volgens mij heb ik je motor vandaag nog in Renesse gespot. Zit een MIVV uitlaat onder, toch?
Hij stond zo goed als naast de mijne geparkeerd. Een Fireblade uit 2000 met Akrapovic systeem.
Was gezellig vandaag Joop! En eerlijk is eerlijk, je hebt echt een brute motor. Hij ziet er keurig uit, mooie grafiek en een heerlijk geluid!
Zeker een motor waar je erg trots op mag zijn!
Die Z1000 is trouwens later nog op de bank geweest. 170 pk en 183nm koppel!