Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
naalden etc kan je inderdaad opvangen met een dyno kit maar bij flats verslijten ook de schuiven en hun lagering en dat zijn grotere kosten.
en vergeet het dat je ze deftig afgesteld krijgt als de schuiven teveel speling hebben.
soit, succes met de zoektocht want ze zijn moeilijk te vinden.
kun je me de afstanden tussen de cilinders eens doorgeven? ik heb er denk ik nog wel eentje liggen maar moet het nameten of ie wel van een 750 is.
steinverstraete@pandora.be
van welk bouwjaren cbr600 past het spatbord, ik heb er denk ik nog wel liggen voor een 2001.
of heb je een foto of afmetingen dan meet ik het eens na.
steinverstraete@pandora.be
ik heb een gsxr750w van 92 staan, motor is goed maar heeft lang stilgestaan dus moet eens deftig opgekuisd worden en heeft een onderhoud nodig. lak van de kuip is niet goed (krassen en barstjes in, plastiek is niet beschadigd).
t'is wel een belgische motor, mag weg voor 900 euro...
ik heb 1 liggen, met tank maar het is een belgisch frame en zonder papieren (papieren heeft de vorige eigenaar geruikt om een andere fighter mee van papieren te voorzien.
mag je hebben voor 50 euro als je er iets mee bent.