Motor-Forum

Select Forum

sluiten (escape)

Door Thomas Reedijk op donderdag 2 februari 2017 om 10:53


In één oogopslag

Refined Raw: klinkt goed, allitereert lekker, maar wat kunnen we ermee? Nou ja, gewoon ervaren is de conclusie. Hoe langer je op de Z900 rijdt, hoe meer het lijkt te passen bij de nieuwe 900. Geraffineerd wanneer nodig en Koning Knal als het kan. Officieel de opvolger van de Z800, maar onherkenbaar veranderd. Staat uiteindelijk dichter bij de Z1000 dan zijn voorganger, maar is onvergelijkbaar makkelijker in de omgang. Veel motor voor je geld. De concurrentie heeft er weer een uitdaging bij.

Plus:

  • Rijgemak
  • Biedt veel vertrouwen
  • Slipperclutch / assist clutch
  • Gemakkelijk in de omgang onder de 7000 tpm Supernaked daarboven
  • Geluid
  • Geslaagd ontwerp, klaar voor de toekomst

Min:

  • Standaard achterband biedt te weinig tractie bij lage temperaturen

Prijs

NL 9999,- BE 8999,-

Geïnteresseerd in de 2017 Kawasaki Z900?

Ben je na het lezen van deze test enthousiast geworden over de Kawasaki Z900 en wil je meer informatie?



http://motorshopper.nl/downloaden/1077409/6f8d51a6940bf649333459fa9ab20bde/article

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.