Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je ! Je zou er nu nog eens mee moeten rijden, en dan wat verder...... Gefeliciteerd!...
Maar ik heb toch nog een vraag...
Ik rijd nu al een aantal weken met een knipperende "V-belt" indicatie in het dashboard; de riem verwisselen was niet moeilijk maar die indicatie resetten is me tot op de dag van vandaag nog niet gelukt...
Haast heeft het niet, hij rijdt er prima om (ja, ja, nu wel...)
Jos, lees ik dit verkeerd of heb ik iets gemist (was een weekje naar scooterland Frankrijk)?Als ik die van mij nog had ...
Hybride overdrijft absoluut niet in zijn bevindingen. Alleen in de lage toeren loopt het blokje inderdaad nog niet zo soepel, moet gewoon een stuk beter kunnen. Als dat na 20000 km het nog minder wordt zoals de omschreven ervaringen.....
Ik kon me al niet voorstellen dat jouw SW400 weg zou zijn, gezien jouw enthousiaste verhalen. Ik had na een langere afwezigheid even geen tijd om te checken of ik ergens iets gemist had in een van de vele topics van dit actieve forum.De SW400 heb ik nog hoor, die rijdt prima, niets mis mee.
Neen, dit ging over mijn vorige scooter, de Majesty 400...
Wat is er precies aan de hand; kun je omschrijven wat de scooter wel en niet doet bij lage toeren ?.... Alleen in de lage toeren loopt het blokje inderdaad nog niet zo soepel, moet gewoon een stuk beter kunnen....
Thanks folks...Wat is er precies aan de hand; kun je omschrijven wat de scooter wel en niet doet bij lage toeren ?
Je had de koppeling van de mijne moeten monteren......Ik denk dat de eerste 0-40 km/h bij een hoger toerental de majesty beter optrekt en dat de koppeling beter aansluit op de JCosta. Ik overweeg om zwaardere veren te plaatsen in de koppeling.
Van 0 tot 40km/h is het verschil tussen de Majesty 250 en 400 marginaal....
Afgelopen periode heb ik volop geschreven over de schokkerige transmissie in mijn Majesty, dat is blijkbaar een probleem van dat model maar het is wel te verhelpen; ook daarover heb ik uitgebreid geschreven....Ben zojuist terug van de proefrit....
Afgelopen periode heb ik volop geschreven over de schokkerige transmissie in mijn Majesty, dat is blijkbaar een probleem van dat model maar het is wel te verhelpen; ook daarover heb ik uitgebreid geschreven.
Met een goed werkende transmissie voelt ie meteen heel wat lichter aan...
Lees gewoon terug in dit topic, heel veel staat al beschreven.
Maar waarom denk je dat 20.000 Km op een X-max een probleem is ? Volgens mij is dat voor zo'n scooter niet meer dan een peulenschil.
Hallo Medescooters,
Ik zit er aan te denken om naast mijn topkoffer ook nog zijkoffers te kunnen monteren op mijn scoot, heeft daar al iemand ervaring mee en of het bestaat voor de Majesty?
Heb wel al gezien dat er zadeltassen bestaan maar vind dat eigenlijk niet zo goed en zou mijn tweede keuze zijn mocht het eerste niet lukken.
Blijkbaar bestaat het wel voor de Burgman maar voor de Majesty heb ik nog nergens wat gevonden en volgens de dealer bestaat het niet.
Gr. Jef
Er zijn vele berg mogelijkheden op een majesty je moet er maar wel even opkomen. [afbeelding]
Bedankt Tom,
Is wel interessante site daar, verder lijkt het mij wel enigszins op zelfbouw.
Ondertussen vond ik deze van Givi
Gr. Jef
Heb inmiddels Givi-dealer aangeschreven, blijkt dus dat er voor de Majesty 400 geen zijkofferset bestaat.
Ik zal dus aangewezen zijn op zadeltassen, is eigenlijk wel niet zo'n probleem omdat ik deze toch alleen maar zou gebruiken om te reizen doch ben eigenlijk meer voorstander van koffers. Helaas..