Bitaktus_Snellus
MF veteraan
Heb sinds gisteren twee droogweer sets klaar voor het gebruik Wil eens kijken hoe de 5.5 velg instuurt met een 190 55 erop
Ga je achter jezelf rijden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb sinds gisteren twee droogweer sets klaar voor het gebruik Wil eens kijken hoe de 5.5 velg instuurt met een 190 55 erop
Je moet niet zoveel voelen maar gewoon gas gaan geven
Ik zet gevoel om in zien
Je moet niet zoveel voelen maar gewoon gas gaan geven
Die microfoons staan daar op de gevoelige punten.Weet iemand of het te doen is op circuit Zolder qua geluid met een RSV4?
Heb een akra slipon met db killer, nooit problemen gehad op Assen en Zandvoort
Weet iemand of het te doen is op circuit Zolder qua geluid met een RSV4?
Heb een akra slipon met db killer, nooit problemen gehad op Assen en Zandvoort
Je kan in principe alleen het pootje verstellen waar je je voet op drukt.
Dat is een excenter, aan de hoogte van het pedaal zelf kun je niets wijzigen.
Is de achterrem wel goed ontlucht? Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad, niet met de originele rem/schakelset als met de verstelbare die ik nu heb.
Nu doet de achterrem toch niet veel, is alleen handig om de motor te stabiliseren als je over een bruggetje of zo heen gaat.
Met het stangetje stel je bij brembo's alleen de speling af. Ga hier niet aan draaien als je niet precies weet wat je doet, als je de speling wegdraait komt je daar heel snel achter omdat je achterrem in de fik vliegt.
RSV4 staat bij RN motoren voor een grote beurt en een algehele check die uitgevoerd wordt. Goed en aangenaam gesprek gehad met Nico. Hij kon al snel horen dat een van de kettingspanners (of geleiders ?) binnenkort waarschijnlijk de geest gaat geven. Ben hem minimaal een weekje kwijt, door de drukte
Weet iemand of het te doen is op circuit Zolder qua geluid met een RSV4?
Heb een akra slipon met db killer, nooit problemen gehad op Assen en Zandvoort
RSV4 staat bij RN motoren voor een grote beurt en een algehele check die uitgevoerd wordt. Goed en aangenaam gesprek gehad met Nico. Hij kon al snel horen dat een van de kettingspanners (of geleiders ?) binnenkort waarschijnlijk de geest gaat geven. Ben hem minimaal een weekje kwijt, door de drukte
Valt mee, bij de meeste motorzaken hoef je nu niet aan te komen.. Zeker niet bij de specialisten.RSV4 staat bij RN motoren voor een grote beurt en een algehele check die uitgevoerd wordt. Goed en aangenaam gesprek gehad met Nico. Hij kon al snel horen dat een van de kettingspanners (of geleiders ?) binnenkort waarschijnlijk de geest gaat geven. Ben hem minimaal een weekje kwijt, door de drukte
Waarschijnlijk gaat de ZAC er rijden / of een training/ en heeft hij niets te kiezen.Waarschijnlijk wordt dat een probleem. Zelfs mijn RS wat te luidruchtig daar.
Je kan er ook lawaaidagen boeken toch? Db killer eruit en BRAAAAAPPP
Misschien een keertje gasgeven op Zandvoort
Ik mag vrijdagavond weer naar CPZ 4 uur rijden voor 3 sessies.
Een 2.01 is toch een redelijke tijd voor Zandvoort
Een 2.01 is toch een redelijke tijd voor Zandvoort