Jeronimerel
MF veteraan
MaRRioBlade, ik weet niet of jij deze instelling ook hebt maar, maar ik vond het helemaal niets.
Maar ja ik weeg ook 100 kilo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jup ik rijd hiermee en ik weeg 75kilo en ik vind het super rijden ,iig geen last van een doorslaande voorvork en ja ik durf wel te remmen en nee ik rijd niet als een omaMaRRioBlade, ik weet niet of jij deze instelling ook hebt maar, maar ik vond het helemaal niets.
Maar ja ik weeg ook 100 kilo
opzich wel interesse ligt een beetje aan waar ik heen moet rijdenHallo Honda CBR1000RR topic.
Even het volgende. Aangezien de meeste van ons,
te weinig verstand hebben van hun vering en de instellingen die je ermee kan doen.
Leek het me wel leuk om iets te organiseren met een aantal mensen van het
Zutphen en Apeldoorn topic, en eventueel natuurlijk het CBR1000RR topic
Ik heb Hyperpro gebeld en gevraagd of zij voor een aantal mensen van het forum een workshop zouden kunnen verzorgen.
Vorige week kreeg ik een bevestigend antwoordt.
Het doel is om meer te weten te komen over wat de vering nu eigenlijk doet.
Wat kun je stellen en wat heeft het voor een invloed op het rijgedrag van de motor. Maar ook belangrijk, bij welk rijgedrag moet je welke instelling veranderen.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar nog belangrijker hoe lager de kosten,
want er zal waarschijnlijk een kleine bijdrage aan verbonden zijn.
Verdere informatie heb ik voorlopig nog niet,
eerst maar even zien wie er allemaal mee willen gaan!!
Laat even weten of je geïnteresseerd bent.
Hallo Honda CBR1000RR topic.
Even het volgende. Aangezien de meeste van ons,
te weinig verstand hebben van hun vering en de instellingen die je ermee kan doen.
Leek het me wel leuk om iets te organiseren met een aantal mensen van het
Zutphen en Apeldoorn topic, en eventueel natuurlijk het CBR1000RR topic
Ik heb Hyperpro gebeld en gevraagd of zij voor een aantal mensen van het forum een workshop zouden kunnen verzorgen.
Vorige week kreeg ik een bevestigend antwoordt.
Het doel is om meer te weten te komen over wat de vering nu eigenlijk doet.
Wat kun je stellen en wat heeft het voor een invloed op het rijgedrag van de motor. Maar ook belangrijk, bij welk rijgedrag moet je welke instelling veranderen.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar nog belangrijker hoe lager de kosten,
want er zal waarschijnlijk een kleine bijdrage aan verbonden zijn.
Verdere informatie heb ik voorlopig nog niet,
eerst maar even zien wie er allemaal mee willen gaan!!
Laat even weten of je geïnteresseerd bent.
Deze spotte ik afgelopen zondag bij de Ducati Clubraces op 't TT Circuit Assen:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Die staat ook gewoon bij iedere keer MAC Zandvoort Vrij Rijden in de paddock ...Deze spotte ik afgelopen zondag bij de Ducati Clubraces op 't TT Circuit Assen:
heb je gemaild maar nog nix terug gehad amigoDie staat ook gewoon bij iedere keer MAC Zandvoort Vrij Rijden in de paddock ...
Hallo Honda CBR1000RR topic.
Even het volgende. Aangezien de meeste van ons,
te weinig verstand hebben van hun vering en de instellingen die je ermee kan doen.
Leek het me wel leuk om iets te organiseren met een aantal mensen van het
Zutphen en Apeldoorn topic, en eventueel natuurlijk het CBR1000RR topic
Ik heb Hyperpro gebeld en gevraagd of zij voor een aantal mensen van het forum een workshop zouden kunnen verzorgen.
Vorige week kreeg ik een bevestigend antwoordt.
Het doel is om meer te weten te komen over wat de vering nu eigenlijk doet.
Wat kun je stellen en wat heeft het voor een invloed op het rijgedrag van de motor. Maar ook belangrijk, bij welk rijgedrag moet je welke instelling veranderen.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar nog belangrijker hoe lager de kosten,
want er zal waarschijnlijk een kleine bijdrage aan verbonden zijn.
Verdere informatie heb ik voorlopig nog niet,
eerst maar even zien wie er allemaal mee willen gaan!!
Laat even weten of je geïnteresseerd bent.
Bedankt voor jullie reply's. Ik heb gevraagd wat het overspuiten zou kosten (dus ala 't 2004 model) en dit komt op ongeveer 'n Euro-tje of 750 - 1000.
Dat betekent dat grofweg een 2004 model voor mij dan Euro 1000,- goedkoper is dan 't 2005 rood-paars-zilver model. Ik denk dat 't uiteindelijk toch teveel gedoe is, en ga voor 't 2004 model.
Verder heb ik geen ervaring in 't kopen van een nieuwe motor, maar ik ruil een zzr-tje 600 in (1994, 49.000km, banden en kettingset zijn op, maar ziet er verder picobello uit, altijd in de was gezet etc.)
Arie M. rekende voor mij uit: dat ik dan totaal op euro 12.250 uit zou komen
(inruil: Euro 3250 en z'n korting was ca. Euro 280)
Het 2004 model (rood-wit-blauw) zou op 10.250 uitkomen. Ik dacht zelf nog Euro 250 eraf en korting op een Leo blerpijpie ofzo.
Wat denken jullie hiervan? Alvast bedankt voor jullie tips en mening.
Ciao
Als ik kan wel, waar is het eigenlijk?Namen zijn genoteerd, ik hou jullie op de hoogte.
Ga je ook mee BlitzeR1??
Verder heb ik geen ervaring in 't kopen van een nieuwe motor, maar ik ruil een zzr-tje 600 in (1994, 49.000km, banden en kettingset zijn op, maar ziet er verder picobello uit, altijd in de was gezet etc.)
Arie M. rekende voor mij uit: dat ik dan totaal op euro 12.250 uit zou komen
(inruil: Euro 3250 en z'n korting was ca. Euro 280)
Het 2004 model (rood-wit-blauw) zou op 10.250 uitkomen. Ik dacht zelf nog Euro 250 eraf en korting op een Leo blerpijpie ofzo.
Wat denken jullie hiervan? Alvast bedankt voor jullie tips en mening.
Ciao
Introductiefilmpje van de CBR 1000 RR op motorxperience !!
http/www.motorxperience.tv/include/video/video.asp?vid_id=99
pure porno alleen jammer dat het een zwarte isWat is is ie toch mooi he?
pure porno alleen jammer dat het een zwarte is
hahahaHoezo jammer neeeee, daar gaan we weer.........
BTW heb je die power commander al?