Het Honda CBR1000RR Fireblade topic -= deel 37 =-

De nieuwe Topicator wordt (snelle selectie)

  • Acura-Scott

    Stemmen: 12 35,3%
  • MaRRioBlade

    Stemmen: 1 2,9%
  • Zaad

    Stemmen: 19 55,9%
  • Lem

    Stemmen: 2 5,9%
  • mr fireblade

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yihaaa

    Stemmen: 0 0,0%
  • louisrr

    Stemmen: 0 0,0%
  • Baba-san

    Stemmen: 0 0,0%
  • Katoh 74

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als iemand een kaartje naar PieteRRRR wilt sturen en zijn adres niet heeft, stuur even een pbtje. Zet het niet hier neer want je weet nooit wie meeleest.

Hij heeft een hersenkneuzing (gehad) en zijn knieen beschadigd. Gescheurde of gekeusde kniebanden. Moet nog nader onderzocht worden. Hij is thuis en denkt aan 2 weken revalideren. Tot zover een korte update.

You got hetemeel.
 
Ja, er wordt geen kuipdeel bij de sliders geleverd.
Wel even goed meten en dan boren.
En toen moest ik de linkerkant nog een beetje bijwerken en ben uitgeschoten met een mesje, dus een kras erin |( ;( :(
Maar als je rijd zie je het niet :X
-O- -O- -O-
 
wat is het verschil tussen de pilot power en de pilot power 2ct ?


De 2ct heeft dual compount. Het loopvlak bestaat uit twee verschillende samenstellingen van rubber. Harder midden op het loopvlak en zachter op de wangen van de band. Het idee hier achter is dat je dus meer grip in de bochten hebt terwijl de slijtvastheid in het midden ook goed blijft dus minder snelle slijtage bij veel snelweg km bijvoorbeeld.

En zo legt Nicky Hayden het uit.

klik
 
Laatst bewerkt:
Denk het wel. Ben ook weg van de 2ct.

Sterker nog, na dit weekend komen ze er op. Die Bridgestones zijn al op achter.....gelukkig. Die gaf geen vertrouwen bij mij als de wegen nat waren.

Droog helemaal goed, maar ff gummen was ff glijden in het natte. Raak je ook aan gewend, maar fijn is anders.

En die 2ct zijn ook niet zo snel op. Dus economisch verantwoorder bij 3 achterbanden in een seizoen minstens.

@ Bikerblade, met mijn map kan je best vooruit hoor. 8-)
 
bij mij zij de super corsa's ook wel supper , maar die achterband is wat te snel op naar men goesting
 
HALLo

heb juist een nieuwe cbr 1000 , maar een belgische met 100 pk , om hem om te bouwen naar full gaat op twee manieren ,met een powercommander of een rapid-bike wat is het beste ?
ruud fredericks geeft de voorkeur aan een rapid-bike , zegt dat je deze beter kan afregelen
heeft er hier iemand ervaring mee , rapid kost 250 € meer
 
HALLo

heb juist een nieuwe cbr 1000 , maar een belgische met 100 pk , om hem om te bouwen naar full gaat op twee manieren ,met een powercommander of een rapid-bike wat is het beste ?
ruud fredericks geeft de voorkeur aan een rapid-bike , zegt dat je deze beter kan afregelen
heeft er hier iemand ervaring mee , rapid kost 250 € meer
welkom hier :W
geen ervaring mee , heb nog een 06 model :/
 
HALLo

heb juist een nieuwe cbr 1000 , maar een belgische met 100 pk , om hem om te bouwen naar full gaat op twee manieren ,met een powercommander of een rapid-bike wat is het beste ?
ruud fredericks geeft de voorkeur aan een rapid-bike , zegt dat je deze beter kan afregelen
heeft er hier iemand ervaring mee , rapid kost 250 € meer

heb hem er ook in zitten en zou niet meer zonder willen , maar 1 van de punten kan ik je geven en dat is als je van bike verandert kan je de PC111 weggooien /verkopen en de rapidbike kan mee naar de volgende motor ;)
en idd is ook beter af te regelen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan