Toertocht voor Daan & Meester Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jun 2005
37
0
Zutphen
Beste mensen,

Aangezien de aanmeldingen fors achterwege blijven heeft Meester Jan ons gevraagd om de tourtocht te cancelen en te verzetten naar volgend voorjaar, mits er dan wel voldoende aanmeldingen zijn. Wij zelf vinden dit erg jammer en hopen volgend voorjaar op meer respons.
Zodra het voorjaar aanbreekt zullen we via dit forum de data bekend maken.

D&H Motorfreaks. ;( ;( ;( ;( ;(





 
Laatst bewerkt:
Maak een poll aan met diverse data.
En graag omgeving waar ongeveer ;)
 
neem een datum pas dan krijg je concrete aanmeldingen.

en vergeet niet dat veel mensen ivm het weer vaal pas op het laatst besluiten te gaan
 
Ik wil wel mee als het mee zit in het ziekenhuis! en als het maar niet aan de andere kant van nederland is, zutphen is goed te doen
 
:Y

Kan Daan geen meesteres meenemen?

*O*

Maar afhankelijk van de datum lijkt me dit een leuk plan.
 
Laatst bewerkt:
neem een datum pas dan krijg je concrete aanmeldingen.

en vergeet niet dat veel mensen ivm het weer vaal pas op het laatst besluiten te gaan

Leuk idee, die motortocht vanuit D en H motorservice in Zutphen.
Wil natuurlijk aan meewerken.
Daan heeft een stel vrienden en ik denk dat het voor Daan en zijn vrienden hartstikke leuk zal zijn om achterop mee te rijden met de motor en dat er veel solomotoren omheen rijden.
Ik denk dat ik zo 25 vrienden van Daan heb die meewillen.
Vijftig motoren, zou dat lukken?
Een tocht door de achterhoek waarbij we een aantal voorzieningen bezoeken waar mensen met een verstandelijke handicap werken, wonen en/of hun vrije tijd doorbrengen?
Zijn jullie motorrijders benieuwd hoe Daan en zijn vrienden wonen, werken en hoe ze hun vrijetijd besteden?
Het zou een heel speciale tocht kunnen worden: voor Daan en zijn vrienden en voor de motorrijders.

Als je voor zoveel mensen iets wilt organiseren dan moet je er eerst voor zorgen dat er genoeg solo rijders zijn voordat je een datum prikt. En als die datum dan eenmaal staat dan kan je ok niet zomaar terug krabbelen. Die datum komt en het weer moeten we dan maar op de koop toenemen tenzij het windkracht 10 is. ;)
 
Als je voor zoveel mensen iets wilt organiseren dan moet je er eerst voor zorgen dat er genoeg solo rijders zijn voordat je een datum prikt. En als die datum dan eenmaal staat dan kan je ok niet zomaar terug krabbelen. Die datum komt en het weer moeten we dan maar op de koop toenemen tenzij het windkracht 10 is. ;)
dat moet goedkomen ik meld me alvast aan (mits ik echt niet kan dan hoor je het wel)

Ohh jah we hebben op het forum een onderdeel genaamd waar is wat te doen :+
 
Ok, misschien wat lange termijn werk maar goed:

Toertocht na 10 augustus = count me in (dan heb ik m'n FZX) :]
Toertocht voor 10 augustus = count me out, want dan ben ik nog ridder te voet (Of Hawk GT moet z'n Bros beschikbaar willen stellen) :?
 
Tuurlijk meld ik me in, samen met Daan. Daan heeft zeker 25 vrienden (leerlingen en oud-leerlingen van onze school) die graag meewillen achterop de motor.
Ik wil best helpen om er voor iedereen (rijders en passagiers) een onvergetelijke dag van te maken. Dus mannen van de motorzaak: schakel me in.
full
 
Hey, de ene mooie daad is net gedaan en we gaan vrolijk verder... Gezien m'n reacties in de vorige topic stel ik me bij deze ook beschikbaar als er de nodige diensten verricht moeten worden :Y

Helemaal gelijk, met zo'n doelgroep moet het strak en tot in de puntjes geregeld zijn en kan je zeker niet terugkrabbelen op het laatste moment. Ook ben je idd afhankelijk van het aantal aanmeldingen, want 't zou toch sneu zijn als we 25 van die gastjes hebben staan en er zijn maar 10 motoren... (zal wel meevallen, maar toch)

Dus bij deze een aanmelding EN vrijwilliger voor de nodige voorbereidingen :-D
Wie volgt?
 
Groningen - Zutphen is wel te doen d8 ik. Lijkt me leuk om mee te gaan :) Word mn duo-zit ook eens gebruikt en om eens te kijken hoe Daan en zn kornuiten wonen lijkt me interessant.

Ligt wel aan de datum, dussss roep eens iets en ik zet een kruisje in mn agenda.
 
Tuurlijk meld ik me in, samen met Daan. Daan heeft zeker 25 vrienden (leerlingen en oud-leerlingen van onze school) die graag meewillen achterop de motor.
Ik wil best helpen om er voor iedereen (rijders en passagiers) een onvergetelijke dag van te maken. Dus mannen van de motorzaak: schakel me in.





Meester Jan,

we gaan natuurlijk proberen om zoveel moglijk leerlingen mee te nemen. Gezien de reactie's tot nu toe moet dat geen probleem zijn. :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Count me in.
Eerst maar even als solorijder.
zolang het maar niet in mijn vakantie valt :X
 
Misschien een idee om er een septemberrit van te maken? Op die manier geen last van de vakanties en tijd genoeg om samen met Meester Jan er een paar zondagen aan te wagen om een mooie route in elkaar te puzzelen :]
 
September lijkt me OK. Dan is onze zijspancombinatie ook wel weer op de weg denk ik. Ik probeer mijn wederhelft/zijspanpiloot ook mee te krijgen. Zelf rijd ik solo en heb net vorige week een topkoffer aangeschaft, onder andere om mijn kids veilig achterop te kunnen nemen.


Kortom: Meissie 2 is er (bijna) klaar voor!
 
September lijkt me OK. Dan is onze zijspancombinatie ook wel weer op de weg denk ik. Ik probeer mijn wederhelft/zijspanpiloot ook mee te krijgen. Zelf rijd ik solo en heb net vorige week een topkoffer aangeschaft, onder andere om mijn kids veilig achterIN te kunnen nemen.


Kortom: Meissie 2 is er (bijna) klaar voor!

Achterin... is dat niet zielig? :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan