ZX-6R meeting: editie Noord Brabant

Wanneer?? --> 9 oktober dus

  • 9 oktober

    Stemmen: 11 47,8%
  • 9 oktober

    Stemmen: 7 30,4%
  • 9 oktober

    Stemmen: 5 21,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23

ZX Brabo

MF veteraan
17 sep 2002
1.341
0
Roosendaal
DE RIT GAAT WEL DOOR!! *O*

In navolging van Utrecht en Zeeland is het nu de beurt aan:

*O* Noord Brabant *O*

De bedoeling is om er een leuk en goed gevuld programma van te maken met een hoop ZX-6R-en van welk jaartal dan ook:

2003_ZX6RR_LHS_200p.jpg


Datum; Zie polletje en onderstaande tabel

*O* Het wordt de 9e *O*

Verzamelplaats is de parkeerplaats bij;
Hotel restaurant “De Gouden Leeuw”
Moerdijkseweg 1
4765 SJ
Zevenbergschen Hoek

Deze is te bereiken vanaf de A16 bij Zevenbergschen Hoek en is weergegeven op het onderstaande kaartje.

251989


Vanuit Rotterdam / Moerdijkbrug:
Afrit 18 “Zevenbergschen Hoek”
Bovenaan afrit rotonde rechts
Na 50m aan de rechterkant is de parkeerplaats.

Vanuit Breda / Knooppunt Zonzeel:
Afrit 18 “Zevenbergschen Hoek”
Bovenaan afrit rotonde links
Rotonde rechtdoor
Na 50m aan de rechterkant is de parkeerplaats.

OpritGoudenLeeuw.jpg


Een volle tank mag, maar is niet noodzakelijk bij aanvang.
Een richtlijn voor de agenda;

10:00      verzamelen (kleppen / posen / organiseren)
10:30      vertrek voor deel 1 ca. 30 km
11:00      tankmogelijkheid (korte stop)
11:15      vertrek voor deel 2 ca. 50 km
12:15      verzamelen bij eetplek (kleppen / posen / eten)
13:15      vertrek voor deel 3 ca. 60 km
14:15      foto / filmshoot (hangen / sjezen / drinken? / posen)
15:00      vertrek voor deel 4 ca. 40 km (na ca. 30 km evt tanken)
15:45      einde toertocht op zelfde verzamelplek

Tijden niet TE strikt nemen dus ;)


De deelnemers;

Deelnemers.bmp


252707


De geplande route (paar A4-tjes) wordt op de verzamelplaats verstrekt en kan in een mapje / tanktas / routerol / bijrijdershand / binnenzak / whatever worden gestopt om te gebruiken. Op deze manier komen we automatisch elke keer bij elkaar en is er niet de plicht om het tempo van de grote menigte te volgen. Het is uiteraard wel een rit in groepsverband, dus geen ZAC ofzo :) .

Er is zijn naast mijzelf 1 2 voorrijders die de route globaal al kentnen. Zo hoop ik het geheel vloeiend te laten verlopen met vlotte en toch ontspannen kilometers. De voorrijders iszijn: greenie en Gixxer Pilot '( helaas niet. En nee, laatste heeft idd geen ZX, maar heeft er wel een gehad net als Goudlokje. Anyways, daar ga ik praktisch altijd mee rijden, dus die hoort bij mij :) .

En: de rit gaat bij nat weer niet door, dus hou evt contact met iemand die de avond van tevoren dit topic nog in kan zien.

:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het veel werk of moeite is hoor, maar het topic is nu toch al zo uitgebreid mooi, dus kan je misschien ook de plaatsen erbij zetten van de MF'ers die meegaan? ( Ik = Amsterdam :) )

Vind ik zelf altijd wel handig om even snel te kijken of je iemand tegen kunt komen. Vaak vergeet ik toch weer waar ieder vandaan komt. :P
 
Ik ga kennelijk ook mee, daar wist ik (nog) niets van! Maar natuurlijk ga ik mee :Y

Ik kom trouwens uit Oegstgeest, da's bij Leiden! :)

Heb er nu al zin 'an!! :]
 
Ik ga kennelijk ook mee, daar wist ik (nog) niets van! Maar natuurlijk ga ik mee :Y

Ik kom trouwens uit Oegstgeest, da's bij Leiden! :)

Heb er nu al zin 'an!! :]
Hmm, misschien trek ik in al mijn enthousiasme iets te snel conclusies. Ook in jouw geval dacht ik gelezen te hebben dat je wel ging. Voutje, solly :o
Maar; je bent van de partij, en da's weer mooi :)
 
heey leuk ik ga ook mee :)
maar 9 okt zal ikdnek ik niet kunnen
ben persoonlijk meer voor volgend jaar mei dan
dan is het wat warmer en rijd wat fijner :)
 
Zo, nou is de openingspost perfect :+ _O- ;)

heey leuk ik ga ook mee :)
maar 9 okt zal ikdnek ik niet kunnen
ben persoonlijk meer voor volgend jaar mei dan
dan is het wat warmer en rijd wat fijner :)


Ik ben voor volgend jaar mei én 25 september. Tegen die tijd is er wel weer een andere route. :P
 
Hmm, misschien trek ik in al mijn enthousiasme iets te snel conclusies. Ook in jouw geval dacht ik gelezen te hebben dat je wel ging. Voutje, solly :o
Maar; je bent van de partij, en da's weer mooi :)

Het was ook meer een geintje van mijn kant, omdat ik mijn naam al zag staan.

Ik heb idd in het Zeeland topic aangegeven dat ik bij de volgende meeting aanwezig zou zijn, mits het op een zondag was. Dus dat had je helemaal goed!

[me]Goudlokje heeft toch nog steeds goede knee-down voorbeelden nodig voordat hij dat zelf ooit eens onder de knie zal krijgen[/me]

Alle lof voor de tijd en moeite die je in de meeting steekt :}
 
Inderdaad, kom op met die inschrijvingen!

Dat het maar weer een mooie happening mag worden, net zoals Zeeland dat was *O*
 
Misschien ff een idee...

...laatst hadden we het in 'Goes Zeeland' erover om een Ninja meeting te houden of iets. Is dat misschien niet een optie om zo de opkomst zo hoog mogelijk te krijgen?? Dan kunnen we actief andere Ninja's uitnodigen. Er zijn nu altijd al van die mietige 6jes }) die afhaken, dus ja.. haha..

Dan is het voor al die illegale ZX9R rijders ook misschien een fijner gevoel.. voelen ze zich meer verbonden met de groep, anders is het wel gezellig, maar voel ik toch een afstand! hahaha.. _O-

*O*
 
papa komt ook showen 8-)
Heb net The Punisher! gebelt dat hij ook mee moet dus we komen weer samen
we komen uit R'dam zeg maar
:] :] :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan