Mooie Hagelnieuwe Tanktas Te Koop

Tinusjeuh

Die hard MF'er
26 aug 2005
877
0
Oss
Ik heb een mooie nieuwe tanktas te koop.

Hij bestaat uit drie delen:
- Het deel wat je op je tank maakt met magneten en 2 riemen. Dit deel heeft aan de bovenkant een kaartvak (doorzichtig dus) met een ritssluiting. Ook groot genoeg om bijvoorbeeld een GPS in te doen.
- Het deel wat dar op geritst kan worden heeft een groot opbergvak en ook weer eenzelfde vak bovenop als de bodemplaat
- Het bovenste deel, wat ook zonder het middendeel bevestigd kan worden, is een rugzak, met als ie op de tank zit bovenop ook al een kaartvak erop, met naast een groot vak ook nog 4 kleinere vakken. Ook zit er onderin een waterdichte hoes die je over het hele spul heen kunt trekken bij een flinke regenbui (of bij zonnig weer, net wat je zelf wilt natuurlijk :9 )

Het ding is splinternieuw en ziet er dus nog netjes uit. Voor 40 euro + eventuele verzendkosten wil ie graag van baasje wisselen. *D *D
 
Ik heb eventueel wel interesse.

Heb je er een foto van ? Merk ? Hoeveel ltr inhoud ?
 
Foto wordt aan gewerkt, merk heeft ie nie. Het deel wat als rugzak gebruikt kan worden heeft een inhoud van rond de 11 liter, het kleinere deel wat daar nog onder kan is zo rond de 5 liter.

128741780.jpg


128741779.jpg


128741778.jpg


De tas heeft zoals je kan zien ook nog reflectiestrepen.
 
Voor mijn part is hij verkocht :Y

mail me maar ff op gawaine at xs4all puntje nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan