VFR 400 nc30 start niet!

Piets

MF'er
9 feb 2006
123
0
Ulft
Beste forumers ;)

Nadat ik een nieuwe demper heb gemonteerd en ik 't geluidje natuurlijk even ging testen werd ik zwaar teleurgesteld....

-De startmotor gaat goed rond, maar 't enige wat hij doet is knallen met vlammen ipv starten.
Wie o wie komt met de gouden tip? :9~

bvd
 
Precies hoelang heeft de motor stilgestaan.De motor zou als deze recent nog gestart heeft met de oude pijp , gewoon moeten starten met de nieuwe pijp.

Even wat meer informatie zou niet gek zijn.
 
Er loopt een vacuum slangetje van de carb naar het kraantje. Zit deze goed? mocht ie nog niet willen starten, schuif hem dan even over het andere pikkie (op het kraantje).
Ik zeg niet dat het hieraan ligt, maar de kans is groot!
 
euhm de motor heeft een paar weken stilgestaan, maar de bougies zijn 'pas' vervangen. (hebben nog niet veel kilometers gemaakt)
Ik zal eerst ff testen wat ie doet als ik met t vacuumslangetje ga prutsen....

Wat ik wel raar vind is dat hij wel knalt....dat betekend toch dat ie alles krijgt?
 
Dit kan niet aan je uitlaat liggen.
Is niet ,kan niet en bestaat niet.

Ja of er moet een struisvogelnestje inzitten.
greets basman180 :+
 
Nou.....ik heb de carburateurunit eraf gehad en schoongemaakt (was al brandje schoon maargoed)
Bougies zijn allemaal goed, die vonken nog harder dan m'n tostieijzer!

Nu denk ik dat t ding gewoon knetter verzopen is...iemand aan t gas lopen draaien.
Ik heb namelijk gezien dat ie altijd inspuit wanneer je gas geeft...
Bind het fietsje achter de auto denk ik. (als dat maar goed gaat)

Iig bedankt voor t meedenken
 
motors zijn niet gemaakt om te slepen ,maar om op te rijden!!

(kwam net nog een motorrijder tegen die de zijne 4km naar huis kon duwen vanwege een lege accu.Stop ik om te vragen hoe of wat en blijkt dat ie nog 200 meter van huis verwijderd is)

Frans
 
Zo...ik heb weer een poging starten gedaan...

Het duurde ff maar toen gaf ie toch wel een teken van leven...
ik dacht: nu slaat ie zo aan, maar nee hoor! :(
meteen erna begon ie weer te knallen......
KOPEN?
 
Zo...ik heb weer een poging starten gedaan...

Het duurde ff maar toen gaf ie toch wel een teken van leven...
ik dacht: nu slaat ie zo aan, maar nee hoor! :(
meteen erna begon ie weer te knallen......
KOPEN?

Zorg nou eerst maar eens voor een 100% volgeladen accu, en probeer het dan nog eens.
Als je pech heb dan zijn je "nieuwe" bougies nu al weer doorgeslagen, draai er dan ook maar weer 4 nieuwe in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan