Honda CBR 600RR/1000RR HK Suspension uitje

Ik kom

  • niet

    Stemmen: 3 21,4%
  • lopen

    Stemmen: 0 0,0%
  • fietsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • met de motor

    Stemmen: 4 28,6%
  • met de auto

    Stemmen: 4 28,6%
  • met de boot

    Stemmen: 0 0,0%
  • met het vliegtuig

    Stemmen: 1 7,1%
  • met m'n helicopter

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14

UPP-Racing

MF veteraan
7 nov 2003
55.695
1
Amsterdam
Omdat Wollie m'n topic gejat heeft :+ en ik dus geen teksten meer kan aanpassen heb ik maar effe een apart topic aangemaakt betreffende aankomende zaterdag 25 maart 2006.


Honda CBR 600RR/1000RR HK Suspension uitje

Wanneer: zaterdag 25 maart 2006
Tijd: 14.15 uur
Plaats: Uden (zie adresgegevens hieronder)


Adresgegevens:

HK Suspension BV
Oostwijk 1a
5406 XT Uden
http://www.hksuspension.nl/

Bij de rode stip:

313335



Wat te verwachten? Stukje uit de mail van HK Suspension:

"We kunnen als volgt iets doen; korte uitleg over vering met eventueel een kleine presentatie, praktijk stukje ( afstellen van ieders motor ) en een advies stukje. Ons eerste doel is niet de verkoop, maar een eerlijk en gedegen advies, waar je zelf later iets mee kan doen. Hulp kunnen we dus bieden, laat je gedachten hier maar eens over gaan en kom dan met een aantal dagen die voor jullie goed uitkomen, dan kijken wij of dat in ons schema past.
Let wel, wij zijn geen fabrikant, dus we hebben ook geen eigen produktie die te bezichtigen is. Hier is niets meer en minder dan een kantoor, een werkplaats en een hoop kennis, dat voor de duidelijkheid."


Dan het volgende:

"Hier in Uden kunnen we niet zoveel mensen herbergen, dus als het er meer dan 20 worden komen we al snel in de problemen en zullen we moeten uitwijken naar een locatie die jullie eventueel tot je beschikking hebben..?"

Meldt je dus alleen aan a.u.b. als je zeker weet dat je dan ook kan komen, want jullie zullen wel begrijpen dat ik weinig zin heb ook nog eens een ruimte te gaan organiseren waar dit alles zou kunnen plaatsvinden. Ook wil ik hen niet belasten met vervoer van spullen etc. e.d.


DEFINITIEVE aanmeldingen (17 in totaal):

600RR
- BlitzeR1 met de motor of auto
- Digger met de motor
- Rifhster met auto of motor
- w@llie met de motor
- Petje46 met de behangroller



1000RR
- MaRRioBlade met de motor of auto
- Red69 met de auto
- Jeronimerel: met auto of R6
- Onewheel met de WinWin of auto
- Bladerummer met de auto
- Hannus met de motor of auto
- Yihaaa met de auto
- Hoekske :?
- RVDBLADE#86 :?

Various
- Gimli met de Sk.. sk.. sk.. skoda
- bartje325i met de motor


De limiet is vastgesteld op 20 aanmeldingen. Zodra na een afzegging het aantal meldingen onder de 20 komt kan deze aangevuld worden:

Reservelijst
- ...


Het weerplaatje voor zaterdag volgens het KNMI:

339640


Zaterdag overdag is er nog steeds veel bewolking en zijn er af en toe buien.
Er waait een matige tot vrij krachtige zuidenwind, aan de kust neemt deze in de middag toe tot krachtig, windkracht 6. De maximumtemperatuur komt morgen uit op ongeveer 12 graden.
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik zal er zijn, helaas niet met de bike.

Of het moet heeeeel mooi weer zijn, en de pekel van de weg zijn.

Dan kom ik op de R6

:+
 
Nou nou wat een feest -O- Hoopte juist dat jij zou afzeggen :9 :+ :P


Laat hem nou gewoon komen, kan die kwijlen bij al die mooie RR'tjes :9~ , misschien dat hij dan zijn Appie inruilt tegen een motor die mooier is, en van betere kwaliteit is ;) Hij heeft er nog geen, maar is duidelijk dat hij er 1 wil en erbij wil horen :Y hij komt gewoon in ons topic en is niet meer weg te slaan :X
 
Laat hem nou gewoon komen, kan die kwijlen bij al die mooie RR'tjes :9~ , misschien dat hij dan zijn Appie inruilt tegen een motor die mooier is, en van betere kwaliteit is ;) Hij heeft er nog geen, maar is duidelijk dat hij er 1 wil en erbij wil horen :Y hij komt gewoon in ons topic en is niet meer weg te slaan :X


Kans is klein heeell klein.... kwil geen 4 cilinder meer. dus helaass...
 
Of ik ben gewoon zo goed om jullie met mijn aanwezigheid te vereren... :+ :+ :+ :+



:X Maak er maar wat van ouwe, zelf in jou toestand van ontoerekenings vatbaarheid, accepteren we jou 8-) zo zijn wij RR rijders wel, we nemen je niet serieus maar accepteren je wel met die achterstand van je _O-












:+
 
Inderdaad, hoeftie in ieder geval niet bang te zijn de lelijkste motor te hebben :+

Hmmmm zal ik nu hier de inhoud van een paar MSN gesprekken neer gaan zetten of zal ik het maar laten???

:X Maak er maar wat van ouwe, zelf in jou toestand van ontoerekenings vatbaarheid, accepteren we jou 8-) zo zijn wij RR rijders wel, we nemen je niet serieus maar accepteren je wel met die achterstand van je _O-

:+

jajajaja volledig ontoerekeningsvatbaar en ook nog eens arbeidsongeschikt... arbeid is namelijk ongeschikt voor mij...
 
Hmmmm zal ik nu hier de inhoud van een paar MSN gesprekken neer gaan zetten of zal ik het maar laten???
Ow ben jij zo'n zielig figuur die alle gesprekken opslaat om mensen later op hun eigen woorden terug te pakken? Nee ik zie alweer wat ik aan je heb. 't was leuk je gekent te hebben :+
 
Ow ben jij zo'n zielig figuur die alle gesprekken opslaat om mensen later op hun eigen woorden terug te pakken? Nee ik zie alweer wat ik aan je heb. 't was leuk je gekent te hebben :+

Hahaha nee zo erg was ik nou ook weer niet...... :P :P :P
 
Bladerummer gaat waarschijnlijk met de auto vanwege alle pekel, en dan denk ik dat ik niet mee ga... Kan dan toch mijn vering niet laten afstellen (en eigenlijk heeft deSV dat nou net zo nodig :X )
Dus als er iemand anders graag wil, dan mag 'ie mijn plekje innemen. :Y

Maken jullie er maar een gezellig mannenuitje van :W
 
[me]Red komt ook, wegens pekelvrees met het koekblik of er moeten deze week een aantal wolkbreuken komen[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan