Het grotere Rijlestopicmeetingtopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grandia

motociclista da bar
Donateur
27 jun 2006
24.771
795
Amsterdam
Na het daverende succes van Het grote Rijlestopicmeetingtopic! neem ik het voortouw voor deel 2. Speciaal voor de MF-ers die elkaar (nog) kennen van het Rijlestopic. Voor de lessers om lekker een drankje te gaan doen op een nader te bepalen locatie, en voor de net geslaagden om lekker samen te gaan rijden! Buikschuiven is dus nog niet nodig! *D

home1.jpg


:? Wat!?
Rijlestopic goes International

:? Waar!?
Bouillon, in de Belgische Ardennen, het huisje staat bovenaan in het dorp en is te bekijken op www.yameta.nl

:? Wanneer!?
26- 27 - 28 - 29 september

:? Kosda?

35 euro per persoon, overmaken op girorekening <mail naar feefie apestaart gmail punt com>

:? Wie!?

  1. Faithy
  2. Wolve
  3. Mad scientist
  4. Nocer
  5. Kir
  6. Trip
  7. IceShade
  8. Basmens
  9. Unruled
  10. GeoffreyR

:? Eten?!

Er zit een Aldi dichtbij, als het even meezit ga ik 's ochtends al weg om op tijd te zijn om daar nog boodschappen te doen. Ga nog even vragen tot hoe laat de Aldi open is. Deze aldi heeft ook een verse slager, dus er is ook versch vleesch.

Ik werp mij wel op om te koken. 8-) dat vind ik helemaal niet erg!


:? Paklijst!

Volgt nog!

:? Disclaimer

Poster van deze post en intiatiefnemer van het weekend neemt GEEN verantwoordelijkheid voor enige voor van schade aan de motoren en/of lichamelijk letsel als gevolg van een ongeluk, schermutseling of welke oorzaak dan ook.

:? Rijden

Rijden doen we of met z'n allen, of in twee groepen, ligt er maar aan hoe hard men wil rijden.
We moeten er rekening mee houden dat het herfst is en dat het wegdek dus eventueel wat glad kan zijn door gevallen bladeren.

Zelf rijd ik lekker rustig om vooral van het uitzicht enzo te genieten, dus als je lekker rustig wil touren, sluit dan vooral bij mij aan :+

In groepen rijden we sowieso baksteensgewijs en houden we afstand. Voor iedereen die niet bekend is met het systeem zal ik nog even een linkje plaatsen.




Verder nog even de volgende regels:
TS, organisator of voorrijder kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade opgelopen tijdens deze meetings. We rijden op de openbare weg, dus houd je aan de geldende verkeersregels. Ga niet harder rijden dan je zelf verantwoord vindt en stel de veiligheid van jezelf en van anderen voorop.


Hieronder vind je info over Rijlestopicmeeting™ III
Stap I: De datum: 07-07-07

Stap II: Waar spraken we af/wat hebben we gedaan?
We hebben de Utrechtse Heuvelrugroute gereden met een uitstapje naar de Lekdijk. De route zelf voerde door een mooie omgeving en was voor iedereen goed te doen. Na afloop hebben we nog een uurtje of twee op een terras in Lage Vuursche gezeten.

Stap III: Wie waren er?

  1. Grandia - Fazer 600
  2. FeGrandia - lesser
  3. Nocer - CBR600
  4. oehTie - Pan European
  5. *Wendy* - GPZ 500 S
  6. Mickey Blue - FZ-6
  7. Chef Zijwiel - Fazer 600
  8. Dutchess69 - Fazer 600
  9. IceShade - Diversion


Hieronder vind je info over Rijlestopicmeeting™ IV
Stap I: De datum: 21-10-07

Stap II: Waar spraken we af/wat hebben we gedaan?
Heerlijke route gereden door de veluwe..
Veel bijzondere verrichtingen geoefend
Zelfs nog gespot
EN veel lol gehad!

Stap III: Wie waren er?

  1. Kir
  2. Jessica33
  3. Iceshade
  4. MickeyBlue
  5. Ascent
  6. Niksweerd
  7. Jeroen79 met vriendin

Hieronder vind je info over Rijlestopcmeeting™ V
De Jubileumeditie

Stap I: Wanneer spraken we af?
Zaterdag 19 april 2008

Stap II: Wat gingen we doen?
Wolve en Faithy organiseerden een rit van Doetinchem naar Nijmegen.

Stap III: Wie waren er?
  1. Faithy
  2. Wolve
  3. Grandia
  4. Nocer
  5. IceShade
  6. Mickey Blue
  7. basmens
  8. Octopussy
 
Laatst bewerkt:
:W

Polletje erin gooien?
Nee, want dan kiezen mensen voor één datum, terwijl ze ook wel op andere dagen kunnen. Nu moet iedereen aangeven wanneer hij/zij wel/niet kan en is sneller duidelijk wanneer de meeste mensen kunnen.
 
Hmmm...jammer dat we geen mogelijkheid hebben om op meerdere dingen te stemmen dan in een poll. De techniek van tegenwoordig laat dus toch nog wat te wensen over *D
 
Hee, jullie hebben te snel gepost! Mag pas na sluiting van de andere!

Vind ik :+ want nou ben ik niet de eerste :9

:W

Editje: kan overigens alle data :)
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan waar O-)

om voor ff een uurtje naar Amsterdam of zo te moeten B|

Maar anders lijkt me leuk :Y
 
Hee, jullie hebben te snel gepost! Mag pas na sluiting van de andere!

Vind ik :+ want nou ben ik niet de eerste :9

:W

Editje: kan overigens alle data :)

Spammert, maak dat je weg komt! :P

Ik kan alle data, maar is juli niet een beetje erg ver weg?

Juni lijkt me een veel beter plan.

Mei lijkt me te kortdag.

Waar? Tja, ik vind het in principe niet erg om helemaal richting Rotterdam of Alkmaar te komen, maar liever toch iets dichterbij :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil graag mee, maar ik weet niet of ik kan. Vanaf 7 juli hebben de kids vakantie en de eerste 2 weken zijn ze waarschijnlijk bij mij en gaan we op vakantie (naar het buitenland). Het zou ook nog zomaar andersom kunnen zijn.

Dus als de datum bekend is, dan kijk ik wel of ik wel of niet mee kan....
 
Ligt eraan waar O-)

om voor ff een uurtje naar Amsterdam of zo te moeten B|

Maar anders lijkt me leuk :Y
Aangezien (ex)-lessers door het hele land verspreid zijn, zal de meeting wel ergens midden in NL plaats vinden. Dat zal voor Friezen, Tukkers en Limbo's wel betekenen dat ze een end moeten rijden, maar daar valt niet aan te ontkomen, ben ik bang.

Meeting zal wel bestaan uit een ritje van 2 uur ofzo, plus lekker lang op een terras zitten, voor hen die nog niet mogen rijden of geen zin hebben in een rustige toerrit.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me leuk :)

Kan eigenlijk alle data, en midden-Nederland komt voor mij ook goed uit:P
Iets verder weg zou overigens ook geen probleem zijn :)

En afhankelijk van me rijles-carriére kom ik dan met de auto of motor :)
 
Juli lijkt me een lastige maand ivm diverse vakanties. Ik ben in ieder geval vanaf de 13e weg, en pas in Augustus weer terug..
Als 't effe kan, organiseer 't in juni!
 
juli is inderdaad een vakantiemaand.. ik zou echter op alle genoemde data voorlopig wel kunnen (ligt nog zo ver weg..)

afgezien van waar de meeting zou zijn: vanuit verschillende plaatsen van het land kunnen er afspraken gemaakt worden om met elkaar mee te tijden naar de uiteindelijke meetinglocatie :)
 
~Grandia schreef op 03 mei 2007 @ 23:33:


Stap I: we prikken een datum. De maand juli lijkt me een uitstekende keuze. Laat even weten of je op de volgende dagen zou kunnen:

  • zaterdag 7 juli
  • zondag 8 juli
  • zaterdag 14 juli
  • zondag 15 juli
  • zaterdag 21 juli
  • zondag 22 juli
  • zaterdag 28 juli
  • zondag 29 juli

Wordt vervolgd


Nog even quoten... Onderbouw eens waarom jij de maand juli uitstekend vindt? :P

Juni lijkt me beter omdat:

- Het is eerder dan juli (gek he? :+ )
- Het is geen maand waarin iedereen op vakantie gaat (Behalve Faithy maar da's niet zo erg, toch? :+ )
- Dutchess en Jester kunnen niet in juli; Wendy en ik hebben ook voorkeur voor juni.
- Volgens mij is de OV studentenkaart in juni nog geldig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan