Kawasaki VN1500B SE te koop

Jeroen79

MF veteraan
8 mei 2007
1.235
7
Hallo,

ik wilde even laten weten dat ik mijn motor in de verkoop doe omdat ik naar een bmw wil overstappen. Dit omdat ik de laatste tijd de motor vooral gebruik voor woon-werkverkeer en dat is toch een beetje zonde om met een chopper te doen.
Tevens heb ik er nu 5 jaar met veel plezier op gereden en ben toe aan wat anders.

Het is een Vulcan uit 1994. heeft nu 60.000 km gereden (vooral ww-verkeer maar ook 2 keer op vakantie, zuid-frankrijk, luxemburg dragen daarbij toe).
Had hem met 20.000 km gekocht in 2002.
Het is een degelijke motor, heb er nooit problemen mee gehad tijdens het rijden.

Ik heb er Vance&Hynes uitlaten op laten zetten een paar jaar geleden omdat de orginele uitlaten een scheurtje hadden bij het T-stuk. Het verbruik ging gelijk een stukje omlaag en tevens is het geluid een stuk beter. (Met optrekken kan hij brullen, maar ook als je constant rijd kan hij ook erg stil klinken).
Tevens is er vorige jaar november bij een grote beurt nog een nieuwe voorband op gezet. Achterband is ook maar 10.000 km oud, dus in goede staat.

Ik heb een foto bijgevoegd.

De motor is ideaal voor mensen die voor hun plezier rijden en lekker in de zomer willen toeren. Hij heeft wel aardig wat km's gehad, maar daarintegen het een erg betrouwbare motor.

De vraagprijs is 3.000 euro.

Wie heeft er interesse?





full
 
Terug
Bovenaan Onderaan