Limbosquad MM 2nd edition

___Ray___

MF veteraan
In memoriam
22 feb 2006
7.117
216
Het is zover....
De datum van de 2e editie van de Megameeting is bekend en het wordt zondag 23 sept.
Voor het gemak had ik het idee om ons allemaal in 1 keer aan te melden bij het MM topic

Update !!
Vertrekplaats: Nederweert 8.45 uur, dan rijden we naar v/d Valk Eindhoven om de groep Venlo op te pikken. Dit lijkt mij het makkelijkste voor de groep uit Venlo.

Aankomst Den Bosch +/-9.30 en dan met de hele groep naar Veenendaal, waar we ongeveer om 10.30 zullen arriveren.

Vertrek vanuit Veenendaal richting het zuiden +/-13.30 en dan een leuke touristische route binnendoor met de Limburgrijders.

Onderweg zal nog ergens koffiestop worden ingelast.

Eerste eindstop voor Venlo is de Mac Drek in Maasbree. Dan gaat de rest door naar Nederweert als tweede eindstop. En dan de rest door naar het zuiden.

A.s. woensdag gaan Drogi en ik de terugweg plannen.

Aanmeldingen:

1 Deadly_Paradox (TS)
2 Drogi (TS op Limburgrijders)
3 cbr1982 (+vriendin OVB)
4 Custom Rf900r (als hij een zadel heeft)
5 Custom Dad
6 Stafke14
7 ivobeegden (als hij op tijd wakker is )
8 Ottifumi (ovb)
9 thijs (het "je" mag er nou wel een keer van af)
10 snautse
11 sjwoops (zoekt nog een achteropmeerijplaats)
12 Noto
13 Sceppie
14 Wess
15 MV mic
16 Sting
17 ctheman
18 De Generaal met als duo Beemergirl (ovb)
20 Misja (ovb)
21 Etienne
22 Gekke Willem (De wekker voor Ivo)
23 Saki zrx1200s
24 Patrick_X79
25 Scaniafan
26 Ctheman (+2?)
27 Grimmklot (wil ook eens te voet, door de mac drive)
28 Fzr
29 Gsx
30 Bandit
31 Rax
32 VcheFR
33 Memphis



Voor de nieuwelingen onder ons:
Het gaat om de M-F MegaMeeting die net als voorgaande edities niet is georganiseerd door het Motor-Forum of de TS van het MegaMeeting topic.
M.a.w. is het dus net als onze eigen ritjes een forumoproep voor een gezellige bijeenkomst op een afgesproken locatie en geen officieel evenement!
 
Laatst bewerkt:
Het is zover....
De datum van de 2e editie van de Megameeting is bekent en het wordt zondag 23 sept.
Drogi en ik hadden het idee om er naartoe te gaan als complete limboclan (voor wie kan en wil iig) en daar meteen een toerrit aan vast te koppelen.
Afhankelijk van het aantal aanmeldingen maken we een eigen rit er naartoe en weer terug of als er maar weinig zijn dan sluiten we ons denk ik weer aan bij de groep van Den Bosch voor de heenweg met een toerritje terug.

Aanmeldingen:
  1. Deadly_Paradox (TS)
  2. Drogi
...


ik oooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

en de vriendin ook als ze niet hoeft te werken *D
 
Laatst bewerkt:
Zet mij en mijn vader maar erbij, 90% zeker weten! moet dan toch ff me bike showen daaro!! _O-


Is dus een MF meeting? als ik het ff goed begrijp? en dan rijden we daar met alle limbo's gezellig heen?

wel gaaf dan..
neem aan dat ik me dan ook nog ff in topic daaro moet aanmelden? :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik meld iedereen die zich hier aanmeld meteen bij het hoofdtopic aan was het idee.
Eerst maar even wachten op de aanmeldingen :+
 
helaas weinig tijd laatse dagen voor te posten druk druk met de muziek en het werk en moet de school nog beginnen hwaha

Zet my er maar bij owja tijd liefst rond de middag want moet die zaterdagavond weer tot een uur of 5 muziek draaie hihi


Greetz Ivo
 
Laatst bewerkt:
Okay, volg Limbosquad al een tiedje, liek mich waal lol om mot te gaon nao de MM. Dus onger veurbehoud, bun ich d'r bie.
 
Het is zover....
De datum van de 2e editie van de Megameeting is bekent en het wordt zondag 23 sept.
Drogi en ik hadden het idee om er naartoe te gaan als complete limboclan (voor wie kan en wil iig) en daar meteen een toerrit aan vast te koppelen.
Afhankelijk van het aantal aanmeldingen maken we een eigen rit er naartoe en weer terug of als er maar weinig zijn dan sluiten we ons denk ik weer aan bij de groep van Den Bosch voor de heenweg met een toerritje terug.
Voor het gemak had ik het idee om ons allemaal in 1 keer aan te melden bij het MM topic

Aanmeldingen:
  1. Deadly_Paradox (TS)
  2. Drogi
  3. cbr1982 (+vriendin OVB)
  4. Custom Rf900r
  5. Custom Rf900r's Papa
  6. Stafke14
  7. ivobeegden (als hij op tijd wakker is O-) )
  8. Ottifumi (ovb)
...

Voor de nieuwelingen onder ons:
Het gaat om de M-F MegaMeeting die net als voorgaande edities niet is georganiseerd door het Motor-Forum of de TS van het MegaMeeting topic.
M.a.w. is het dus net als onze eigen ritjes een forumoproep voor een gezellige bijeenkomst op een afgesproken locatie en geen officieel evenement!

Leuk een MM. Die in het voorjaar was voor mij de eerste keer en dat was goed bevallen dus zet mij er ook maar bij, waarschijnlijk gaat de vriendin ook nog mee.

Groetjes
 
En dit is geloof ik mm-veenendaal als ik me niet vergis
:+
Klopt... he gaat om de MF-MM 8-)
De insteek erachter is dat het dus gaat om gecombineerde meeting... een Limboclan meet in de vorm van een toerrit naar de MF-MM in Veenendaal :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan