MF mogelijk slecht te bereiken [Update 26-9 16:19]

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.957
4.208
De Betuwe
Beste bezoekers,

Door het grote aantal foto's van de megameeting kan het voorkomen dat MF slecht te bereiken is. Onze nieuwe fileserver kan het makkelijk aan maar de webservers niet ;)

De webservers hebben dringend extra intern geheugen nodig, morgen is dat het eerste wat besteld word.
Tot die tijd houden we het goed in de gaten en proberen daarmee de traagheid zoveel mogelijk binnen de perken te houden.

Tot zover deze mededeling...

Update 26-9 16:19
Vanavond zal er extra geheugen in de webservers geprikt worden. Hiervoor moeten de webservers een voor een uit en kan tijdelijk wat traagheid opleveren.
De verwachting is dat rond 19:00 de eerste server plat gaat. Als alles goed gaat is het geheugen zo bijgeprikt en zullen alle drie de webserver weer vrolijk hun werk doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel een geheugen stipje over 2GB PC3200 ECC REG. geheugen

Als jullie het kunnen gebruiken mag je het op komen halen

Gr Bas
 
We hebben er momenteel helaas weer last van... Nieuw geheugen wordt zo snel mogelijk bijgeplaatst en dan is het leven weer goed 8-)

dacht al dat het aan mijn pc lag B|

alle anti-virussen en spy ware proggies laten lopen, zie ik dit topic pas :X

affijn, ligt niet aan mij dus *O* *O*
 
beste duderuud ik wil fotos van fzr club bekijken vanzondag
23 september en meeting 2007 maar krijg ze niet te pakken
gr rossi fummi b.v.d.
 
Hoi drieske,

Een aantal foto's is niet goed geupload door de problemen die in de beginpost zijn beschreven.
Als je precies aangeeeft welke berichten dan kan ik er nog naar kijken maar de kans is groot dat die persoon ze opnieuw op onze servers zal moeten zetten...
 
ff offtopic, maar ik kan al geen dagen op motoreuk.nl komen....... zelfde oorzaak?

Gr,

j.
 
De werkzaamheden zijn afgerond.

Enkele webservers kwamen na de reboot niet met de juiste tijdsinstellingen terug. We zullen dit voor toekomstige reboots goed configureren.

De webservers hebben nu een stuk meer geheugen; waardoor 't ook met veel foto's nu een stuk beter zou moeten gaan. :)
 
he, eerst 100 x op reageren klikken, maar nu doet ie het opeens wel...maarja, houden zo dan



kunnen jullie niet iets doen tegen die mfmm foto's, tijdelijk saboteren ofzo. ik bedoel wat heb je aan de foto's als je niet eens fatsoenlijk kunt mf'en -O-
 
En de tijd van het forum flipt op dit moment: 19.10 komt na 21.48 terwijl het nog geen 21.48 is geweest :?
 
Vreemd, het moet gewoon werken. Wat voor foutmelding krijg je? Welke browser gebruik je?

Pagina kan niet worden weergegeven in IE 6, lijkt er eigenlijk op dat mijn dns um niet kan vinden, maar als ik een ping doe dan krijg ik keurig een pong van 213.193.211.40 terug.
Euh, kijk je op motoreuk.nl of motormeuk.nl :?
www.motormeuk.nl, het ontbreekt mij aan enige typevaardigheid ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan