Gestolen: Suzuki SV650s 2003 zilverkleurig (Zaandam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

N.Holgerson

‘74 Guzzi
27 okt 2005
7.409
382
Noord-Holland
Vannacht 25 op 26 juli 2008, dus zaterdag op zondag, is mijn motor voor mijn ogen weggestolen. Het betreft een zilverkleurige suzuki SV650s uit 2003.
kenteken: MJ-LV-46

de wijk waarin de motor gestolen is, is 't Kalf in Zaandam.

ik hoorde een dieseltje voor de oprit, ik vertrouwde het absoluut niet en sprong uit bed, ik zag ze rond mijn motor staan, dus ik rende naar beneden en toen zag ik nog net het kontje in het busje geduwd worden en ze reden zo voor mijn ogen weg ;(

tijdstip 03:10

het was een wit klussersbusje, type H100 hyundai achtig, maar het kon ook een mitsubishi of een toyota zijn. Er lag een dakrail voor ladders bovenop.

politie is net langs geweest en heb mijn verhaal gedaan, ik kan niets doen dan afwachten...

foto van mijn motor:

full
 
gvd vieze vuile kk-lijers !!!

maar ehhhh je doet de deur open, je ziet ze de motor het busje in duwen en tegelijkertijd rijden ze weg ??? heb je er dan niet ene kunnen grijpen/zien of op zn minst het kenteken kunnen noteren. ik bedoel dus dat er schijnbaar genoeg tijd is geweest om iets te doen want op het een moment staan ze er nog omheen en dan moet hij nog de bus in en daarna zijzelf nog.......pfffffff moet er niet aan denken, succes ermee !
 
nee ik had de deur nog niet open, ik rende naar beneden om dus evt naar buiten te gaan en toen zag ik net van de zijkant mn motor het busje in geduwd worden, en ze wegrijden...

geloof me als ik 30 seconden meer tijd had kwam dat busje geen meter weg.
 
nee ik had de deur nog niet open, ik rende naar beneden om dus evt naar buiten te gaan en toen zag ik net van de zijkant mn motor het busje in geduwd worden, en ze wegrijden...

geloof me als ik 30 seconden meer tijd had kwam dat busje geen meter weg.

echt klote man, hoe ben je verzekerd?
 
ja WA diefstal.. dus ik ben wel ervoor verzekerd. Maar de motor was minimaal 5000 euro waard met de uitlaat, xenon enzovoort en krijg waarschijnlijk maar de dagwaarde uit het verzekeringsboekje uitgekeerd...

dat is misschien maar 3400 euro ofzo.

en als ze hem gesloopt terug vinden, krijg ik geen cent. Moet 28 dagen spoorloos zijn.
 
ja WA diefstal.. dus ik ben wel ervoor verzekerd. Maar de motor was minimaal 5000 euro waard met de uitlaat, xenon enzovoort en krijg waarschijnlijk maar de dagwaarde uit het verzekeringsboekje uitgekeerd...

dat is misschien maar 3400 euro ofzo.

en als ze hem gesloopt terug vinden, krijg ik geen cent. Moet 28 dagen spoorloos zijn.

tja alles wat terug krijgt is beter dan niets, hou de verkoopsites maar goed in de gaten wie weet kom je iets tegen en kunnen die klootzakken gepakt worden...
 
Die gasten moeten uit de buurt komen... Ik zal als ik jou was ff opjacht gaan op dat busje.

Had je zelf geen ander vervoer om even achter die kl**tzaken te gaan?!
 
Laatst bewerkt:
Hee Niels wat lees ik nu voor een kut bericht!
De mijne bijna gestolen en die van jou is dus nu echt weg!!
Mooi kut!
Zijn echt een stel TYFUS HONDEN
Sterkte pik!
 
Had je niet vanuit het raam kunnen roepen of iets dat ze waren geschroken of vanuit het raam het kenteken kunnen noteren? Wel super kut voor je succes met de afhandeling.
 
klootzakken zijn het ja heb je geen hond die je even los kon laten.

ik hoop dat je hem snel weer hebt.
 
Heb je meer details van dat bussie? Ik let hier in Assendelft wel op (en K'nie / W'veer)

Wit met dakspul erop zijn er zoveel..

(ik zou niet goed weten wat ik zou doen als ik die %$^$#^^ zou zien B| )
 
Vannacht 25 op 26 juli 2008, dus vrijdag op zaterdag op zondag, is mijn motor voor mijn ogen weggestolen. Het betreft een zilverkleurige suzuki SV650s uit 2003.
kenteken: MJ-LV-46

Dit meen je niet, succes met de afhandeling en de verwerking Nils :/
 
Waardeloos, sterkte gewenst. Zal ook opletten in de omgeving
van Alkmaar/Wormerveer geen mogelijkheid gehad kenteken of
een stukje daarvan te noteren?
 
lijkt me zoo pijnlijk.

ik hoop dat de daders snel worden gepakt, of gewoon lekker tegen een boom rijden met dat kutbussie van ze.
 
Vannacht 25 op 26 juli 2008, dus zaterdag op zondag, is mijn motor voor mijn ogen weggestolen. Het betreft een zilverkleurige suzuki SV650s uit 2003.
kenteken: MJ-LV-46

Sterkte '(
Maar even voor de correcte weergave: het is van vrijdag op zaterdag gebeurd lijkt me...

Ik hoop voor je dat je je bike heelhuids terug krijgt en dat ze die klootzakken pakken.
 
Laatst bewerkt:
Vannacht 25 op 26 juli 2008, dus zaterdag op zondag, is mijn motor voor mijn ogen weggestolen. Het betreft een zilverkleurige suzuki SV650s uit 2003.
kenteken: MJ-LV-46

]

Das mooi kut! Mijn gejatte motorscooter zie ik nog regelmatig door mn eigen wijk crossen...

Succes met de afhandeling, hopen dat je nog wat knaken terugziet!

Groeten, Karl

PS, dikgedrukte gedeelte moet zijn "vrijdag op zaterdag".
 
Klote zeg '( . Moet een hel zijn om je motor zo voor je neus zien te verdwijnen...
 
Jezus niels! Laatst hadden we het er nog over!

Mijn broer zijn motor is uit dezelfde wijk, op dezelfde manier gestolen.. Ook met een wit bussie.. Motor is in de berm langs een prov. weg teruggevonden.. uit het busje geduwd!

Zal goed opletten..! -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan