SV1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fuzz10

MF veteraan
21 nov 2002
3.298
1
Enschede
Iemand al een (proef)ritje gemaakt op een SV1000 ??

Vraag me af in hoeverre suzuki in staat is geweest om de _erg_ goede eigenschappen van de SV650 te behouden.
 
Bij Geboers in Eersel staat een demo (de SV1000 dus). Bij gelegenheid mag ik er nog op rijden, maar ze weten wel dat ik toch geen potentiele koper ben in principe, ik heb net een nieuwe GSX-R 750. Maar voor de geinteresseerden, daar staat er dus eentje.
 
Hmmmm. Was vandaag bij Boudrie in Oldenzaal, en zij hadden hem (ook) nog niet.
Schijnbaar problemen met de levering (?)....

Uiteraard hadden ze wel een stuk of 4 van die Tuono's staan , ook wel leuk trouwens.... :-)

Thanks voor de replies..
 
Krijg net van de dealer door dat ik nog twee weken moet wachten
voor dat mijn sv1000s wordt geleverd. ;( ;( ;( ;( ;(
Maar dat achterspatbord is wel heel erg. Volgens mij hebben ze bij suzuki wat met off the roads, wat al die suzuki's hebben zo'n erg groot breed lang stuk zwart plastic er aan hangen. tja blij dat er een zaag in kan.
Kijk voor meer info is op deze site.
http://www.sv1k.com/
 
Een vriend van mij heeft er al mee gereden bij een Suzukidealer in Ede, Jan nog iets.
Hij heeft hem een uurtje mee gehad zonder mij daarover in te lichten en was er zeer over te spreken.
Volgens hem zit de SV sportiever dan zijn Fazer 1000.
 
Bij Groenewold in Delft staat inderdaad een demo-model (Brons) heb ik mij laten vertellen.....

Sinds vandaag mijn SV1000S (Blauw) en er ff tussendoor 100km opgezet...
Opvallend hoe relaxed ie rijdt ondanks het vermogen wat erin zit...

In de handleiding staat dat je er een afdekplaat bij krijgt zodat je er een éénzitter van kan maken... Bij de dealer wisten ze van niks..
Zou je hier iets mee kunnen doen bij de importeur??
Als echte Nederlander wil ik natuurlijk zoveel mogelijk krijgen voor die prijs :)
 
Bij Groenewold in Delft staat inderdaad een demo-model (Brons) heb ik mij laten vertellen.....

Sinds vandaag mijn SV1000S (Blauw) en er ff tussendoor 100km opgezet...
Opvallend hoe relaxed ie rijdt ondanks het vermogen wat erin zit...

In de handleiding staat dat je er een afdekplaat bij krijgt zodat je er een éénzitter van kan maken... Bij de dealer wisten ze van niks..
Zou je hier iets mee kunnen doen bij de importeur??
Als echte Nederlander wil ik natuurlijk zoveel mogelijk krijgen voor die prijs :)

bij de GSXR-en wordt ie er ook altijd bijgeleverd in tegenstelling tot bij de andere merken.
je moet er inderdaad wel altijd om vragen, anders vergeten ze het per ongeluk en verkopen hem weer door.
 
Klopt, bij groenewold zijn er vorige week al 2 opgehaald en vrijdag kwamen er weer 3 nieuwe binnen.
Vrijdag werd de nieuwe Gixxer 1000 ook geleverd :9

mmm... toch maar weer eens bij Groenewold naar binnen stappen om eens rond te kijken... is altijd wel leuk om al die nw fietsjes te zien... :z
 
Bij Groenewold in Delft staat inderdaad een demo-model (Brons) heb ik mij laten vertellen.....

Sinds vandaag mijn SV1000S (Blauw) en er ff tussendoor 100km opgezet...
Opvallend hoe relaxed ie rijdt ondanks het vermogen wat erin zit...

In de handleiding staat dat je er een afdekplaat bij krijgt zodat je er een éénzitter van kan maken... Bij de dealer wisten ze van niks..
Zou je hier iets mee kunnen doen bij de importeur??
Als echte Nederlander wil ik natuurlijk zoveel mogelijk krijgen voor die prijs :)
Goede keus. Die blauwe is echt :9
 
mmm... ik ga toch nog maar even langs de dealer voor mijn afdekplaatje....
Als je die los moet kopen dan ben je waarschijnlijk een kapitaal kwijt....
En zolang het in de handleiding staat??? toch......
 
Op 5 en 6 april kun je bij Motoport Hengelo proefritten maken op de SV1000, Z1000, SV650s en de ZX6R. Wel bellen voor een afspraak anders sta je daar te kijken omdat het met zulke dagen superdruk is en iedereen proefritten maakt. Je mag geloof ik een half uur rijden. Veel plezier!!!!
 
SV1000 je hebt helemaal gelijk... ophalen dat ding.... is de verantwoording van de dealer.....

Vette fiets hoor..... pfff....

wil ik nog wel eens een ritje mee maken. Mischien dat hij ooit mijn B12 mag vervangen (of erbij..... :9~ )
 
Ik heb er gisteren op gereden bij Geboers. Hij rijdt heerlijk, pakt ontzettend lekker op van lage toerentallen (beter dan de Tuono die ik onlangs gereden heb). Hij zit voor mijn doen wel vrij sportief. Zelf heb ik wel interesse in de sv650 s maar als ie net zo sportief zit, denk ik dat ik het niet doe.
Maar in ieder geval is de sv1000 een echte aanrader
 
Ik heb in de PB gelezen dat het een leuke fiets is maar (tussen de regels door) dat ie wel wat tam is in vgl. met de TL1000...
 
Hij zit voor mijn doen wel vrij sportief. Zelf heb ik wel interesse in de sv650 s maar als ie net zo sportief zit, denk ik dat ik het niet doe.
Maar in ieder geval is de sv1000 een echte aanrader


Zelf een sv650s gehad met een superbikekit (iets hoger, en breder stuur)
Dat is pas gaaf, echt stuur super :] :] :] :] :] :] .
Als het aan mij ligt komt die ook op de sv1000s.
 
Ik heb in de PB gelezen dat het een leuke fiets is maar (tussen de regels door) dat ie wel wat tam is in vgl. met de TL1000...
hij is iets vriendelijker ja
maarj a de gaskleppen zijn 4 mm kleiner dan bij een tl
hij heeft 120 pk en 120 nm
en dat is meer nm dan bij de tl :P :P :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan