600RR-1000RR Paintball-meeting 2009

Pieterrrr

MF veteraan
21 feb 2006
13.953
0
Zoals de titel al aangeeft:

full


En omdat er voor januari en maart al kart-meetings zijn/worden gepland zal de

uber_paintball_party2.gif


plaatsvinden op Zaterdag 21 februari 2009 van 14.00 tot 17.00

Dit keer bij PAINTBALL - REALISTIC SPORTS & LEISURE locatie AALSMEER.

De prijs voor 3 uur knallen € 25,- (i.v.m. alle schietgrage personen: €33,- incl. 200 balletjes)

Routebeschrijving

Foto's

En allen die daarna wat met elkaar willen gaan eten…………………(dat zien we daar wel)

Wie komen er allemaal:

600RR:
Digger
DeRRis :X
Junior :X
Kea
Soepje
UPP_tje
Witje
Wollige Wankert
-
-
-

1000RR:
Eénwieltje (als schietschijf :P)
Pieterrrr
RaJean :X
RR-Nelis
Slaapkoppie
Zaadje
-
-
-

Schietschijven:
Pisang (ovb)
-

(reserveren doe ik met over week of 2 en maandag 16 februari moet ik het exacte aantal mensen doorgeven)

Pow-animation_Onewheel.gif

dennis_vs_soup.gif
 
Laatst bewerkt:
Ohja, 3 uur spelen met 100 balletjes :? :X
Ik zie alvast 1 probleem opduiken voor de schietgrage RR-rijders onder ons _O-
 
... goeiemorgen... mag ik even wat vragen??

Zie dat jullie vaker gezellig dingen met elkaar ondernemen... maar waarom 600 en 1000, en niet 900 erbij? (is er oorlog ofzo en heb ik die gemist?? O-) )
Gewoon iets wat me opviel, en wat ik me afvraag.
Elk eerlijk antwoord is dan ook meer dan welkom!!
Thanx... en een fijne dag :W
 
... goeiemorgen... mag ik even wat vragen??

Zie dat jullie vaker gezellig dingen met elkaar ondernemen... maar waarom 600 en 1000, en niet 900 erbij? (is er oorlog ofzo en heb ik die gemist?? O-) )
Gewoon iets wat me opviel, en wat ik me afvraag.
Elk eerlijk antwoord is dan ook meer dan welkom!!
Thanx... en een fijne dag :W


Gaan we weer :z
 
Laatst bewerkt:
:? Ik kom gewoon wat vragen, ben nog niet zo lang bij het 900 topic, dus weet van niets...
Maar goed, als ik hieruit meteen mijn conclusies al moet trekken kan ik blijkbaar maar meteen weer gaan? Thanx.
Jammer.
 
Laatst bewerkt:
... goeiemorgen... mag ik even wat vragen??

Zie dat jullie vaker gezellig dingen met elkaar ondernemen... maar waarom 600 en 1000, en niet 900 erbij? (is er oorlog ofzo en heb ik die gemist?? O-) )
Gewoon iets wat me opviel, en wat ik me afvraag.
Elk eerlijk antwoord is dan ook meer dan welkom!!
Thanx... en een fijne dag :W
Deze vraag krijgen wij wel vaker en het antwoord is simpel: wij voelen ons te goed voor jullie :+

En nu serieus (voor de zoveelste keer): iedereen staat vrij om te organiseren wat en wanneer hij/zij wil. Het is nu eenmaal zo gelopen dat de 600RR en 1000RR gasten vanaf den beginne vaak met elkaar optrokken. Het begon met motormeetings, maar een hoop van ons kennen elkaar nu al een tijdje en dus zijn we ook gaan karten/paintballen om ons in de wintermaanden een beetje bezig te houden. Nu moet je ergens een grens trekken. We kunnen ook wel alle 600f rijders uitnodigen, want dat is immers de voorloper van de 600RR, maar dan is 't einde zoek. Je krijgt dan veel te grote groepen. Ik heb nu al amper tijd om met iedereen een babbeltje te houden, laat staan als daar nog een partij onbekenden bij komen. De groepen worden te groot met als gevolg meer gezeik. Mensen voelen zich niet betrokken genoeg en zeggen gerust op 't laatst af. Niemand van ons heeft zin in dat soort gezeik, want je boekt namelijk voor een aantal plaatsen en dan kan de rest daar voor opdraaien. Verder staat het 'jullie' toch ook vrij iets te organiseren? Niemand houdt je tegen ;)
 
:? Ik kom gewoon wat vragen, ben nog niet zo lang bij het 900 topic, dus weet van niets...
Maar goed, als ik hieruit meteen mijn conclusies al moet trekken kan ik blijkbaar maar meteen weer gaan? Thanx.
Jammer.
Ciao :W


Het is al zovaak gevraagd vandaar.... Maar het is niks tegen de 900 :z titel zegt al genoeg toch :? 900 topic kan zelf ook wel een paintball meeting openen. Of moeten we dan iedereen uitnodigen :?

Ciao :W

Heh bah wat kortaf :P


O-) :+
 
Laatst bewerkt:
:? Ik kom gewoon wat vragen, ben nog niet zo lang bij het 900 topic, dus weet van niets...
Maar goed, als ik hieruit meteen mijn conclusies al moet trekken kan ik blijkbaar maar meteen weer gaan? Thanx.
Jammer.
Deze vraag krijgen we bij elke meeting, vandaar zijn ietwat ongenuanceerde reply :+
 
Deze vraag krijgen we bij elke meeting, vandaar zijn ietwat ongenuanceerde reply :+
Mm begrijpelijk, maar je kweekt er alleen maar gedachten bij die je juist niet wilt... en over het aantal.. er zijn steeds meer 900 rijders die naar de 1000 overstappen, dus volgens mij maakt het niet zo heel veel uit. maar goed, duidelijk antwoord, jullie keuze, prima.
Fijne dag :W
 
Mm begrijpelijk, maar je kweekt er alleen maar gedachten bij die je juist niet wilt... en over het aantal.. er zijn steeds meer 900 rijders die naar de 1000 overstappen, dus volgens mij maakt het niet zo heel veel uit. maar goed, duidelijk antwoord, jullie keuze, prima.
Fijne dag :W
En als je een 1000RR hebt ben je van harte welkom :)

En ik kweek helemaal niks. Die gedachten maak jij zelf :P
 
Laatst bewerkt:
Mm begrijpelijk, maar je kweekt er alleen maar gedachten bij die je juist niet wilt... en over het aantal.. er zijn steeds meer 900 rijders die naar de 1000 overstappen, dus volgens mij maakt het niet zo heel veel uit. maar goed, duidelijk antwoord, jullie keuze, prima.
Fijne dag :W

he bah dankzij Wollie vind je ons nu niet meer lief -O- '( :') :P

_O-

kan je ook niet aan het antwoord helpen sorry, ben niet anders gewend dat het altijd de 600RR en 1000RR menschjes waren die optrokken met elkaar....niks tegen 900 mensen uiteraard :N :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan