De 600RR/1000RR kartmeeting 2009

Kea

MF veteraan
25 mei 2003
6.021
0
Amsterdam
full



De datum: zondag(middag) 11 januari 2009, verzamelen rond 13.45 uur (i.v.m. de inschrijving)


Lokatie: Coronel kartracing in Huizen

Ik stel voor om ieder 3 heats te rijden. Als je er minder wilt rijden geef dat dan even aan.

1e heat: 14.30 uur

2e heat: 15.15 uur

3e heat: 16.00 uur


Gezien de voorwaarden bij Coronel nog het volgende: Als je je aanmelding achteraf weer annuleert, dan ben je 50% (minder dan 4 weken van te voren) tot 100% (minder dan 1 week van te voren) van de vergoeding verschuldigd.
Ik ga 15 december de aanmeldingen doorgeven.

Aansluitend kunnen de liefhebbers nog wat eten in restaurant De Haven van Huizen.


Wie komt er allemaal::

600RR:
-Kea (2 heats)
-EstheRR
-B@rdie
-DeRRis *O*
-UPP Racing
-Junior600RR
-Soup
-Digger
-BHRacing (niet karten)
-Steady

1000RR:
-MaRRioBlade
-Red
-Zaad
-RaJean
-Pieterrrr
-Onewheel
-RR-Neliz

Overig:
-Pisang
-WollieWonka
-Basia
-Lisette (2 heats)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga natuurlijk mee, maar waarom Coronel en niet De Fabrique? Aangezien we gewoon normale heats gaan rijden en Coronel nogal streng is met z'n beleid zou ik kiezen voor De Fabrique :?
 
Ik ga natuurlijk mee, maar waarom Coronel en niet De Fabrique? Aangezien we gewoon normale heats gaan rijden en Coronel nogal streng is met z'n beleid zou ik kiezen voor De Fabrique :?

De geluiden bij de laatste meeting waren dat men eens een andere baan wilde :Y
 
De geluiden bij de laatste meeting waren dat men eens een andere baan wilde :Y
Ow oke, ik vind 't juist leuk m'n PR aan te scherpen op dezelfde baan, maar dat zal wel in m'n circuitgenen zitten ofzo :+ Dat krijg je als je gaat karten met mensen die 't voor de lol doen :z :+
 
present *O* *O*

ene kant zeg ik inderdaad fabrique, baan is meer bekend bij de meesten, andere kant afwisseling ook leuk.

conclusie, boeit me geen zak waar het is en mijn mening telt toch niet *O* :+
 
aangezien iedereen loopt te miepen op de baan zeg ik: POELDIJK :P

verder maakt het me geen ruk uit :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan