CBR F600 Circuitspeeltje.... €: 999,-

SanderB

MF'er
17 okt 2005
74
0
Zoetermeer
Te koop aangeboden:

Honda CBR F600 Circuitfiets...

xne0sg.jpg


1198dx3.jpg


1128uqa.jpg


mafkew.jpg


j9vg4m.jpg


15xjqzs.jpg


Het gaat om bovenstaande Honda CBR F600 (uit 1990). Het kuipwerk is niet niet meer origineel en het 1 en ander is aangepast. Zo zit er een 600RR-kontje op de fiets, is de uitlaat aangepast om een grotere grondspeling te creëren.

Ook zijn alle benodigde leidingen, moeren & bouten geborgt en kan je zo zonder problemen deelnemen aan circuitdagen. :winner:

Op kenteken heeft de fiets een vermogen van 80pk, wat meer dan genoeg is om op kleine circuits veel speelplezier te beleven. Zelf hebben we ons op Croix et Ternois goed vermaakt. De topsnelheid is minder dan de nieuwere fietsen, maar het is de ideale fiets om eens aan het "circuitrijden" te proeven. Daarnaast is het leuk om alle 1000's en andere snelheidsmonsters in de bochten het nakijken te geven...

De motor staat officieel op Nederlands kenteken, maar is de afgelopen 4 jaar al geschorst geweest. (kentekenplaat hebben we niet), maar alle nodige papieren zijn gewoon in orde.
De staat van de banden, ketting & tandwielen is goed. Je kan zo zonder problemen nog een hele dag (of 2) vlammen met dit setje banden!

De motor is niet krom, gaar of stuk, we hebben er zelf uren plezier van gehad, maar het wordt voor ons nu tijd om allebei een iets nieuwere, snellere & duurdere circuitfiets te kopen ;).

De motor staat in de buurt van Zoetermeer en gewoon lopend te horen. Rijden zal lastig zijn, maar is op eigen risico mogelijk aangezien de motor onverzekerd is...(wat logisch is).

Vraagprijs: €899,-.
 
Laatst bewerkt:
Klopt... :)

Inderdaad al 8 jaar lid daar, deed/doe NK-scooterracen..... Raymond Schouten, Arie Vos, Joop Timmer, Kervin Bos....en nog wat "bekenden" zijn op deze manier begonnen met rijden.. Iets meer respect dus graag :+

Indien men intresse heeft, kan je altijd effe mailen naar sanderbalk @ H o t m a i l . c o m.

Ik probeer nu nog effe de foto's hierop te krijgen, hopen dat het lukt ;)
 
Laatst bewerkt:
:o het is dat ik even geen 1000 euro overheb. Maar anders is dit natuurlijk de perfecte manier om te beginnen met circuit-rijden zonder je Straatfiets in gevaar te brengen.

Succes met de verkoop :]
 
Laatst bewerkt:
Een klein subtiel schopje... :+

Ik heb hem nogsteeds staan, en hij fluisterde gisteren in m 'n oor dat hij graag door iemand anders uitgelaten wil worden ;) :]
 
Hoeveel zou het kosten om hem weer op kenteken te zetten, en moet hij daarvoor ook opnieuw gekeurd worden.
En dan de laatste vraag, zit de originele kabelboom er nog in?
(ik zoek iets goedkoops waar ik toch zelf mee heen en terug van het circuit kan rijden)

Mvg :W
 
Subtiel schopje.

Koel dingetje toch, helemaal voor die prijs. Ideaal om het mee te leren.
 
Leuke regenfiets :} Niet te veel vermogen, lekker licht... Hmm 5 circuitdagen overslaan en hij is de mijne O-)

Succes met de verkoop ;)
 
Hoeveel zou het kosten om hem weer op kenteken te zetten, en moet hij daarvoor ook opnieuw gekeurd worden.
En dan de laatste vraag, zit de originele kabelboom er nog in?
(ik zoek iets goedkoops waar ik toch zelf mee heen en terug van het circuit kan rijden)

Mvg :W

Denny,

Wat betreft het kenteken, dat kan je er zo opschroeven... hij is enkel geschorst. Als je gewoon een kenteken laat maken aan de hand van je papieren.
Wat betreft de kabelboom... dat zou ik effe moeten checken, ik heb de motor namelijk ook al geschorst & als circuitfiets gekocht...

Ik denk een nieuw kenteken plaat erop en verlicht en klaar is kees
Precies...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dan wel benieuwd naar de rondetijden met dit pk pakhuis? :P

Sjah.... Ik denk dat ik je dat antwoord schuldig moet blijven. We hebben er 2x mee op Croix gereden... 1x zonder AIM en toen we die de 2e maal ingebouwd hadden (zit oorspronkelijk in een andere motor) stond er geen AIM-kastje langs de baan..... (en de onze waren we vergeten).

Maar.....kom eens langs om te testen ;).
 
En vandaag kwam diegene die hem wilde hebben met een rotsmoes om hem toch niet op te komen halen...

Opzich geen probleem, alleen zou het ruimtetechnisch wel mooi uitkomen als hij binnenkort weg is / gaat....

Komop peeps....€899,- voor een fiets als dit is toch een prima prijsje??

(jah... dit is dus een prijsverlaging van 100 eur :D)
 
Laatst bewerkt:
Hey ben geinteresseerd, eindelijk een fiets wat in mijn budget past :+

Wat is de top van dit leuke dingetje? en kan je wel een beetje gassen met dit ding voordat je alles aan de grond rijd? aangezien ik lees dat je de uitlaat hebt aangepast ivm de grondspeling. Nu dus goed te doen of niet?
En wat voorn tijden heb jij/jullie met dit apparaat op bv cpz gezet? (dan heb ik een indicatie w.b het vermogen. dan ga ik er maar ff vanuit dat je een gemiddeld besturder bent)

je mag me eventueel ook mailen zie profiel

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan