MFH Goes Norway!!!

wie gaat er mee naar Norway?

  • 13 daagse rondreis € 1425,-

    Stemmen: 4 40,0%
  • 8 daagse rondreis € 995,-

    Stemmen: 6 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
84.027
82
zoals de titel al zegt zijn Alex en ik in het diepste geheim bezig geweest met plannen maken voor een motor vakantie naar Noorwegen in Augustus 2010

nu willen wij natuurlijk weten of jullie daar zin in hebben, wij gaan zowiezo en wie mee wil is welkom ;)

uiteraard geldt dit alleen voor de mensen uit het motor-forum Haarlem topic ;)

de bedoeling is een 8 daagse rondreis of een 13 daagse rondreis door noorwegen heen met de mooiste routes langs de mooiste omgevingen, zoals de foto al laat zien

alles zit bij de prijs inbegrepen :Y ( buiten je drankjes en benzine geld om ;) )

natuurlijk zullen we een dezer dagen met meer info komen over hoe en wat, dit is alleen een interesse peiling

graag voor 15 november je stem kenbaar maken en ff zeggen dat je meegaat zodat we een lijstje kunnen maken en rekening houden met het boeken van deze reis

Alvast bedankt en laten we weer een gezellige trip van maken *O*
full


- Alex - 13 Daagse
- Roy - 13 Daagse
- BOBBY - 13 Daagse
- Dion -
- CBR-Lover -
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er bij :Y Alleen stem ik nog niet... maakt mij niet zo heel veel uit hoe lang we gaan
 
Zooo :}

Vet initiatief!

Ziet er echt gaaf uit :Y
Weet nu nog niet of ik mee kan.. (Ben dan hopelijk aan het afstuderen of net klaar :9 )
 
Ik ben er bij :Y Alleen stem ik nog niet... maakt mij niet zo heel veel uit hoe lang we gaan
Alex en ik hebben gisteren gekeken voor routes en de omgeving en wij willen het liefst 13 dagen gaan vanwege de bootreis heen en terug

dat betekend dat we dan 11 dagen op de motor zitten ipv 6 dagen

maar de meeste stemmen gelden vandaar deze poll :Y


ook graag ff vermelden voor welke je gestemd hebt dan kan ik dat achter de namen zetten, gewoon ter info ;)
 
Laatst bewerkt:
Alex en ik hebben gisteren gekeken voor routes en de omgeving en wij willen het liefst 13 dagen gaan vanwege de bootreis heen en terug

dat betekend dat we dan 11 dagen op de motor zitten ipv 6 dagen

maar de meeste stemmen gelden vandaar deze poll :Y
Dan zeg ik ook 13 dagen :Y
 
8 of 13, maakt mij niet uit in principe ! Ik vind het zowiezo een leuk idee, en ik weet uit ervaring dat de omgeving daar echt erg mooi is ! :Y

Ik moet wel ff zeggen dat veel mensen daar (mits in de buurt van grote steden) geen of amper engels spreken ! :N
 
Zooo :}

Vet initiatief!

Ziet er echt gaaf uit :Y
Weet nu nog niet of ik mee kan.. (Ben dan hopelijk aan het afstuderen of net klaar :9 )
misschien kunnen we je dan alsnog tussen krijgen als je nog mee wil/kan ;)



overigens zijn dit de prijzen van een Motor organisatie en natuurlijk proberen Alex en ik het voor goedkoper, maar dat is nog maar ff afwachten, tot die tijd is dit de voorlopie reissom incl bootreis vanaf Kiel ( duitsland ) - Oslo ( noorwegen :+ ) en terug en incl ontbijt en Diner en overnachtingen in de verschillende hotels die onderweg aangeschreven staan ;)



dit alles is terug te lezen op de site van MTVN MOTORREIZEN


en we hebben voor een heel pakket gekozen omdat het ons makkelijker leek dan op de bonnefooi ergens een hotel te vinden etc etc
 
Laatst bewerkt:
8 of 13, maakt mij niet uit in principe ! Ik vind het zowiezo een leuk idee, en ik weet uit ervaring dat de omgeving daar echt erg mooi is ! :Y

Ik moet wel ff zeggen dat veel mensen daar (mits in de buurt van grote steden) geen of amper engels spreken ! :N
dan hebben we nog genoeg tijd voor een spoedcurcus Noors :P


kan ik je voor 13 dagen zetten :?
 
8 of 13, maakt mij niet uit in principe ! Ik vind het zowiezo een leuk idee, en ik weet uit ervaring dat de omgeving daar echt erg mooi is ! :Y

Ik moet wel ff zeggen dat veel mensen daar (mits in de buurt van grote steden) geen of amper engels spreken ! :N
*O* *O* *O*

Gewoon gebarentaal :P
 
1500 euro..

is wel ff een smak geld voor een vakantie :/

Wat kost de bootreis alleen ? :?
bootreis met hut en ontbitj en avond eten zit bij de prijs inbegrepen

maar vanwaar die vraag:?

ga je dan op de bonnefooi met ons meerijden :?
 
ook in nuchtere staat ga ik hier over nadenken..
ben al jaren van plan die kant uit te gaan met tino, het schijnt er echt fantastisch te zijn!
mja 1500 euro is ook voor mij duur , helemaal omdat ik tentje gewend ben ;)
en met zijn tweeen ga dan..
ik houdt het in de gaten, moet ook regelbaar zijn met baas en ex... u hoort nog van mij :)
 
ook in nuchtere staat ga ik hier over nadenken..
ben al jaren van plan die kant uit te gaan met tino, het schijnt er echt fantastisch te zijn!
mja 1500 euro is ook voor mij duur , helemaal omdat ik tentje gewend ben ;)
en met zijn tweeen ga dan..
ik houdt het in de gaten, moet ook regelbaar zijn met baas en ex... u hoort nog van mij :)
ok we horen het wel ;)

en we hoeven niet 13 dagen te gaan, we kunnen ook die van 8 dagen pakken, het is maar een peiling wat de mensen willen :Y
 
Vind 1500 euro voor 13 dagen een hoop geld!
en daar komen dan nog brandstof en andere kosten bij.....

dat was ik ook kwijt aan mijn Rusland trip van 3 weken, ook Hotel/Hostel en inclusief brandstof en alles. Er zat ook een boot overtocht bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan