Husqvarna TE410E gestolen 10-01-'10 A'dam MZ-93-YH

Colt

MF'er
12 jul 2009
163
0
Amsterdam
Helaas, ik kan wel janken. Vannacht is mijn motor gestolen.
Het gaat om een Husqvarna TE410E met het kenteken: MZ-93-YH

Mensen als jullie deze motor ergens zien neem aub zo snel mogelijk contact met me op! Jullie zouden me daar erg mee helpen.

full
 
Dat is balen :( Neem aan wel incl. voorwiel? Is in Amsterdam gebeurd of ergens anders? Veel rondrijden zul je 'm nu denk ik wel niet zien :(
 
waar is de motor gestolen?
zijn er nog optische kenmerken (denk m-f stickerT)
hoe ben je te bereiken? (alleen via m-f of ook mobiel)
Alarmeer even een moderator, dan zet hij dit topic in het algemene "gestolen"topic

succes!!!
 
'Motor gestolen!! 10-01-2010 kenteken: MZ-93-YH' > 'Husqvarna TE410E gestolen!! 10-01-2010 kenteken: MZ-93-YH'
 
'Husqvarna TE410E gestolen!! 10-01-2010 kenteken: MZ-93-YH' > 'Husqvarna TE410E gestolen 10-01-2010 Amsterdam MZ-93-YH'
 
Beschouw je motor maar als weg=weg
Als je aangifte doet zit er toch geen prioriteit aan.
Enige wat je zelf kan doen is in de buurt rondkijken-rondvragen-onderzoeken
zal je misschien als je geluk hebt versteld staan ook-misschien vinden.
Je motorfiets is geheid getipt door iemand in je buurt die je motor hebt gezien-kent-wist waar die stond etc

zie mijn eerdere adv maar van mijn gestolen fiets

Succes met de verdere afhandeling
 
@Colt: ik hou m'n ogen open.
Zotezien woon jij in de omgeving vh Haarlemmermeerstation?
 
He mensen, allemaal bedankt voor de reactie. Ik kom net van t bureau, daar aangifte gedaan.
De motor stond inderdaad in amsterdam. Voor m'n eigen huis. :(
Zaten verder geen optische kenmerken op behalve wat je op de foto ziet. Helaas heb ik geen betere foto want ik had m pas een paar maanden. -O-

@monomuis; voorwiel zat er natuurlijk gewoon in.
 
Ik zou als ik jou was ff een rondje gaan lopen door de buurt, je hebt kans dat ze hem ff ergens hebben neergezet (om hem evt later op te halen). Laatst ook bij iemand hier in de buurt, stond-ie een paar straten verderop.
 
He mensen, allemaal bedankt voor de reactie. Ik kom net van t bureau, daar aangifte gedaan.
De motor stond inderdaad in amsterdam. Voor m'n eigen huis. :(
Zaten verder geen optische kenmerken op behalve wat je op de foto ziet. Helaas heb ik geen betere foto want ik had m pas een paar maanden. -O-

@monomuis; voorwiel zat er natuurlijk gewoon in.


Pas vanaf 08-2009, zeer triest en wens je sterkte... -O-
 
Kerel verwacht niet teveel van de politie
die doen geenmoeite om een kijkje te nemen

Als je wat wilt doen enof vind moet je het zelf aanpakken

successs
 
Ehhhh waar zouden die moeten kijken dan???? Weet je waar hij staat.

Laat ze alleen maar eens de moeite nemen om dit soort zaken serieus te nemen, want als die gasten wel gepakt " zouden " worden, lopen ze met 2 uur weer op straat om de volgende te stelen.

Maar deze discussie is al veel vaker geweest en laten we maar hopen dat deze bike, en uiteraard andere weer bij de eigenaar retour komen.

Deze regering laat dit allemaal toe en zal er niets aan doen... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan