UK -NL Z1000 meeting in BE

Milenko

MF veteraan
28 mei 2007
4.058
0
Voor de geintresseerde,


Een UK - NL Z1000 meet in Belgie,



5 Z rijders uit de UK gaan tussen 22 en 25-4-2010 een tripje doen naar Belgie. Ze verblijven dan hier


Dit is een motorhotel in Oudenburg Belgie, net onder Brugge.





Mijn bedoeling is om te kijken dat wij deze gasten zaterdag 24-4-2010 kunnen ontmoeten bij het hotel. De route er naar toe wilde ik over de Zuid Hollandse en Zeeuwse eilanden laten leiden.






Voor degene die mee (willen) gaan....


Verzamelplaats
Mac Donalds Vlaardingen zijn: ( Zelfde startlocatie als laatste Smartassies rit )

Verzameltijd:
09:30u vertrek 09:50 ( ivm afvaart van de pond )

Routelengte:
Enkele reis is net geen 200KM


Route zal ongeveer als volgt zijn:

4502716127_85290af326_b.jpg





Zetters tot op heden


Milenko
Rozz
ffTzz
^S
Sahaja + aanhang
dnbok
Stille Willy
Crawl 20 graden, lekker weer.....dus neuske kan lekker de zoute zilte lucht van de zeeuwse eilanden opsnuffen :W


thomazzz ( ovb )
 
Laatst bewerkt:
me too

denk dat ik wel mee ga maar alleen voor een dag en geen overnachting.
 
potlood deze in de agenda , voor alleen de zaterdag.

[me="Bas600"]besteld voor degenen die zeker gaan alvast mooi weer[/me]
 
Heb vandaag toestemming van de directie gekregen om Zaterdag mee te gaan *O*

Als de route dan nog via t' Pondje te maassluis gaat , sluit ik mij hier bij de Z-etjes aan
 
Heb vandaag toestemming van de directie gekregen om Zaterdag mee te gaan *O*

Als de route dan nog via t' Pondje te maassluis gaat , sluit ik mij hier bij de Z-etjes aan


Gezellig,


Zal van de week ff de route online gooien met verzamelplaatst :W *O*
 
Heb vandaag toestemming van de directie gekregen om Zaterdag mee te gaan *O*

Als de route dan nog via t' Pondje te maassluis gaat , sluit ik mij hier bij de Z-etjes aan

Nadat mijn verzoek in 3voud ook goedgekeurd is ga ik ook mee.
Alleen dan wel de zaterdag.

Alleen als het echt erg slecht weer is haak ik af maar anders ben ik erbij :Y
 
Laatst bewerkt:
Familie Z-ahaja wil zich bij deze op geven voor de toertocht op zaterdag.
Slapen vrijwillig in de Belgische gevangenis heeft niet zo onze voorkeur. Wij nemen wel schone broek en tandenborstel mee en beslissen dan of we daar in de buurt een hotel boeken of terug rijden.
 
Familie Z-ahaja wil zich bij deze op geven voor de toertocht op zaterdag.
Slapen vrijwillig in de Belgische gevangenis heeft niet zo onze voorkeur. Wij nemen wel schone broek en tandenborstel mee en beslissen dan of we daar in de buurt een hotel boeken of terug rijden.


Ik zet jullie er bij *O*
 
ik ben er ook bij en zal jullie bij de pont aan de kant van rozenburg wel opvangen, dan kan ik wel voorrijden tot de tunnel onder de westerschelde door.

ik lees het wel.
 
ik ben er ook bij en zal jullie bij de pont aan de kant van rozenburg wel opvangen, dan kan ik wel voorrijden tot de tunnel onder de westerschelde door.

ik lees het wel.


Gezellig!! Wil de garmin route hebben of weet je de weg?
 
Gezellig!! Wil de garmin route hebben of weet je de weg?


ik weet de weg :] een beetje binnen door met bochies en dijkies, het zal alleen wel een beetje afhangen van wat we willen en om hoe laat / vroeg we op de eind bestemming willen zijn.
 
ik weet de weg :] een beetje binnen door met bochies en dijkies, het zal alleen wel een beetje afhangen van wat we willen en om hoe laat / vroeg we op de eind bestemming willen zijn.


Dit is de route die ik een beetje in gedachte had.....

4502716127_85290af326_b.jpg
 
Ik zou graag willen, het wordt al een leuk koppeltje zo.
Maarja, op mijn werk zijn we helaas zaterdags open,
en ondanks dat het zo vreselijk macho klinkt om te zeggen,
heb ik toch het idee dat ik op moment een soort onmisbaar ben...

Smurf passeert dus, maar mocht de rit om één of andere dubieuze reden verschoven worden naar zondag, dan ben ik van de partij! :+
 
Ik zou graag willen, het wordt al een leuk koppeltje zo.
Maarja, op mijn werk zijn we helaas zaterdags open,
en ondanks dat het zo vreselijk macho klinkt om te zeggen,
heb ik toch het idee dat ik op moment een soort onmisbaar ben...

Smurf passeert dus, maar mocht de rit om één of andere dubieuze reden verschoven worden naar zondag, dan ben ik van de partij! :+


Niemand is onmisbaar......stel je voor dat je onmisbaar bent voor dit ritje? Wat dan?
 
Dit is de route die ik een beetje in gedachte had.....

[afbeelding]


mijn route is iets wat meer langs de kust en het eerste stuk zal je wel moeten omrijden de harmsenbrug is namelijk afgesloten in het weekend van de 24ste.

welke tijd heb je ingedachte om te vetrekken en om daar aan te komen? dan kan ik ongeveer wel een inschatting maken.
 
Ik zou graag willen, het wordt al een leuk koppeltje zo.
Maarja, op mijn werk zijn we helaas zaterdags open,
en ondanks dat het zo vreselijk macho klinkt om te zeggen,
heb ik toch het idee dat ik op moment een soort onmisbaar ben...

Smurf passeert dus, maar mocht de rit om één of andere dubieuze reden verschoven worden naar zondag, dan ben ik van de partij! :+


ach gossie we zullen je missen. -O-



















tandarts%20Boskoop%20Haan%20kiespijn%20haai.gif


:+
 
mijn route is iets wat meer langs de kust en het eerste stuk zal je wel moeten omrijden de harmsenbrug is namelijk afgesloten in het weekend van de 24ste.

welke tijd heb je ingedachte om te vetrekken en om daar aan te komen? dan kan ik ongeveer wel een inschatting maken.


Zie Op ;)

Verzamelplaats
Mac Donalds Vlaardingen zijn: ( Zelfde startlocatie als laatste Smartassies rit )

Verzameltijd:
09:30u vertrek 09:50 ( ivm afvaart van de pond )

Routelengte:
Enkele reis is net geen 200KM
 
Zie Op ;)

Verzamelplaats
Mac Donalds Vlaardingen zijn: ( Zelfde startlocatie als laatste Smartassies rit )

Verzameltijd:
09:30u vertrek 09:50 ( ivm afvaart van de pond )

Routelengte:
Enkele reis is net geen 200KM

dan zijn we daar voor de middag als we onderweg ook nog een bakkie doen met een puntje appelgebak.

Wrck_2006_0415_134057AA.JPG


:+

even serieus ook al valt het niet mee, als we onderweg koffie willen weer een stukkie rijden en dan ook wat eten kunnen we er om een uur of half 3 á 3 uur zijn.

uurtje daar vertoeven en slap ouwe hoeren met die engelsen, dan kunnen de 1 dags vliegen (ik ook) weer richting het noorden met onderweg een gezellige maaltijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan