Nieuw op het forum (omgeving Emmeloord, Steenwijk)

kuunderbeast

Die hard MF'er
8 apr 2010
581
1
Kuinre
Hallo allemaal,

ik zal me eerst even voorstellen.

Mijn naam is Frank, ben 19 jaar en ik kom uit Kuinre, doordeweeks woon ik in Groningen, daar studeer ik HBO. Ben altijd actief geweest op het brommerforum, maar omdat ik nu zelf motor rij en bezig ben met motoren heb ik me hier aangemeld! Zit zelf best wel vaak op dit forum maar was nog geen lid en het werd nu wel eens tijd

Hierbij eerst mijn brommer geschiedenis:

Hier is het waarschijnlijk allemaal mee begonnen, op de Suzuki GT 750 van mijn vader. Ik zit achter op en m'n broer voorop.

gt750.jpg


Toen ik 13 was een Zundapp kunnen kopen voor 25 euro, was echt een barrel. Toen opgeknapt tot dit:

im0005463rc.jpg


Vlak voordat ik 16 werd een Derbi GPR aangeschaft. Toen ik m'n brommerrijbewijs heb gehaald was dit mijn dagelijkse vervoer naar school en werk:

img0433ep5.jpg


Teveel boetes gehad met mijn GPR en met pijn in mijn hart verkocht, begon het toch weer te kriebelen. Een Senda gekocht die helemaal uit elkaar lag, leuk projectje. Deze wat opgeknapt en verkocht zonder kappen:

Foto-VMGI3M3A.jpg


Toen 18 geworden en zo snel mogelijk mijn auto en motorrijbewijs gehaald. Natuurlijk moest er ook een motor komen, is dit uiteindelijk geworden, een Husaberg FS450SM:

1001214tc4.jpg


Verder staat er nog een Kawasaki LTD 305 in de schuur waar ik wel eens op rij met mijn vriendin:

ltd3051.jpg


Omdat de zomer er weer aan komt en ik al wat projecten met brommers heb gedaan, ben ik op zoek naar een motor project. Heb al wat op het oog, ga ik morgenavond bij kijken! Plan was eerst voor een Suzuki GT 550/750 te kijken of voor een CB 500. Wat het is geworden zullen jullie zo snel mogelijk zien!

Ik hoop dat ik een leuke tijd op het forum kan beleven en wat ritjes mee kan rijden.

Tot horens,

Frank
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan