CBR600 FS

Jeff79

MF veteraan
24 jan 2003
1.316
0
NH
Hi All,

Ongelukje gehad met de CBR... ;(

opzoek naar:

topkuip
koplamp
kont
li zijkap
dynamo deksel
allerlei klein spul

laat maar weten hier als je nog wat hebt (grote voorkeur voor de juiste kleur.)

many thanks!!!

voor:

full
 
ik heb nog wat onderdelen liggen voor een Fsport,

het topkuipframe, een linkerzijkap.
Helaas is de zijkap wel grijs, dus wel de verkeerde kleur!

Ik weet niet wat je allemaal aan klein spul zoekt, maar bijvoorbeeld
die airductkappen enzo heb ik ook nog wel.
 
ik heb nog wat onderdelen liggen voor een Fsport,

het topkuipframe, een linkerzijkap.
Helaas is de zijkap wel grijs, dus wel de verkeerde kleur!

Ik weet niet wat je allemaal aan klein spul zoekt, maar bijvoorbeeld
die airductkappen enzo heb ik ook nog wel.

hey rene thanks man, ik heb je een pm gestuurd.
 
Ik heb nog kappen, spiegel van een CBR 600F PC35 '99, maar het zal waarschijnlijk niet passen. Alhoewel de zijkappen wel hetzelfde lijken.
 
Hey volgens mij heb je het zelfde gedaan als mijn broertje met zijn honda cbr f4i, heeft bijna zelfde schade.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/19146413#19146413
Is iets te hard door kuil gereden daardoor achterkant omhoog gekomen en op topkuip geland daarna op linker zijkant gevallen. ;(

Ben voor hem naar deze kappen aan het kijken. (Hij is op dit moment op vakantie)
http://cbrfairings.com/f4i-fairings-01-03-f4i-fairings-c-24_36/oem-style-red-black-01-04-f4i-p-357

Als je teksten wilt laten wijzigen kan dat zo. Volgen mij zijn F4i kappen gelijk aan de F4 sport hier.

Groeten Dennis
 
Laatst bewerkt:
Hi Dennis,

Ik ben op de snelweg onderuit gegaan! Maargoed ik houd het bij (2e hands) orgineel kuipwerk. Een maatje van mij is monteur en die helpt me en melden dat dat imitatie spul leuk is maar de pasvorm niet echt heel mooi.

Ik heb inmiddels al een kont en een linkerzij kuip gevonden in goede conditie. Topkuip ben ik nog mee bezig.

Verder veel kleine onderdelen toch weten te vinden op ebay. Duurt allemaal wel even maar komt goed.

Gr,

Jeff
 
Terug
Bovenaan Onderaan