Gestolen Yamaha R6 2008 in Amsterdam kenteken MZ-SL-41

Bakuryu

Rookie
2 jun 2011
7
0
Amsterdam
In de nacht van 31 mei op 1 juni tussen 0.00 en 8.30 is mijn Yamaha r6 voor mijn deur in Amsterdam oud west gestolen. Heb er helaas maar een weekje van kunnen genieten ;(

Kenteken: MZ-SL-41

Yamaha r6
Kleur: zwart met grijze kap aan de zijkant
Identificatienummer: JYARJ111000017417
Bouwjaar 2008
Km stand 5500
Bijzonderheden: Xenon verlichting en micron uitlaat
full
 
moet toch niet gekker worden , dat ze binnen een week je nieuwe motor jatten

vrees voor je dat hij onderweg is naar het oostblok B|
 
Ligt het nou aan mij of valt het op dat bepaalde type motoren veel gejat worden?

Enniewee, klote.. Sterkte!!
 
Laatst bewerkt:
fucked up na 1 week al

maarja ik weet dat je een motor tegenwoordig niet meer zo maar buiten kan stallen dus mijne staat al 3 jaar in de woonkamer bij gebrek aan extra ruimte in de schuur en dan woon ik nog maar in Emmen idpv Amsterdamned.
voorkomen is beter dan genezen.

Sterkte ermee en check in je buurt de steegjes en onder motor hoesen enzo.
 
Zo, das mooi kl*te!
Een weekje van mogen genieten... :')

Ik hoop dat ze hem schadeloos terugvinden, maar hij zal al wel de grens over zijn...
Succes met de afwikkeling, en dat de verzekering je genoeg uitbetaald!
 
Wéér een... Bah. Dat volk moeten we neerleggen en heel MF over hun handjes laten burnen... :(

Succes met de afhandeling en hoogstwaarschijnlijk de zoektocht naar een nieuw beessie.
 
Klote zeg, eigenlijk zouden we eens een lokmotorfiets moeten neerzetten en dan gewoon een tijdje wachten en als het zo ver is &*^#$%^@&^~!!!

Knokploeg er overheen
 
Dat is minder!

Ik hou me ogen open hier in Amsterdam, alhoewel hij hier hoogstwaarschijnlijk niet meer is.. Je weet maar nooit!
 
In Amsterdam kun je beter een zo oud mogelijk barrel voor de deur hebben staan. M'n mooie fiets staat ook nog bij m'n ouders in de garage. Zeker niet hier aan de straat in Oost.

My sympathies iig.
 
Ligt het nou aan mij of hoor je ook steeds vaker dat pas gekochte motoren worden gejat? Heb het hier op MF in ieder geval al vaker voorbij zien komen. Het zal wel toeval zijn...
 
Sterkte weer eentje uit de buurt.

Lees even het topic van Chams r1 door kans dat ie dus in Zaandam staat
 
Ligt het nou aan mij of hoor je ook steeds vaker dat pas gekochte motoren worden gejat? Heb het hier op MF in ieder geval al vaker voorbij zien komen. Het zal wel toeval zijn...

Denk dat het geen toeval is. Iemand koopt net een mooie sportmotor en uit naiviteit zet diegene 'm voor de deur neer. Dat zal TS geen tweede keer gebeuren, maar morgen koopt een ander een mooie courante fiets, zet 'm voor de deur neer en opent binnen een maand een soortgelijk topic.

TS: sterkte ermee...
 
Ik kom vaak wat overbezorgd over wanneer ik m'n fiets op straat moet parkeren (al is het voor korte tijd). Maar deze berichten bevestigen maar weer 'ns dat je je spullen gewoon niet meer uit het oog kan verliezen :N

:r
 
Ik heb hier echt geen woorden meer voor maar euh zou je toevallig zondag ook nog meerijden voor de KIKA???
zoja dan is het helemaal :X
Echt hoor als ik dat soort badgasten mag kielhalen dan heeeeeeeeel graag :( en dan lekker langzaam }) }) })
Ik geef de anderen geen ongelijk als ze hun motor zelfs in huis parkeren want dat lijkt wel steeds vaker nodig te zijn -O-
Nog ff en ze jatten je motor straks nog rijdend onder je zitvlak vandaan :( :(
 
Klote voor je en sterkte met de afhandeling.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de wijze waarop de gestolen motoren op slot hebben gestaan en waar en hoe zijn aangeschaft.

Gewoon om te zien of daar iets in te ontdekken valt qua trend ofzo.

Gr, Rick
 
Terug
Bovenaan Onderaan