Gestolen Yamaha YZF R1 '06 Rotterdam zuid MX-VX-19

BlackMaze

MF veteraan
18 mrt 2008
1.252
0
Amsterdam
Ja hoor,

Het motorrijden wordt me niet echt gegund denk ik.

Wordt mijn Kawasaki ZX6R '08 in Augustus 2010 gestolen. Wordt vanacht mijn Yamaha YZF R1 '06 weer gestolen.

Gelukkig All-Risk, dus maar even kijken wat het weer opleveren doet.

Ik ben bang dat het komt omdat ik recentelijk filmpies online heb gezet.

Laat dat direct een waarschuwing zijn voor de rest.

Mocht je iets zien of horen, geef een gil.

0639572680

full


Kenteken: MX-VX-19

Eigenschappen:

- Geen knippers achter. Ingebouwd in LED achterlicht.
- Hitte schiltjes om uitlaat mat zwart gespoten.
- Originele uitlaat.
- Eigenlijk voor de rest helemaal origineel.
 
Laatst bewerkt:
Jezus, alweer, lekker dan. Mazzel met die all-risk maar leuk is het niet.

Dat die teringlijers maar dood mogen vallen.

Sterkte met alles.
 
Laatst bewerkt:
:X zelfde motor als Poikie...


En zijn R1 was ook vorig jaar in ZO gejat, voor de deur van zijn werk |(


Succes met de afhandeling.. mooi klote B|
 
Verzocht de titel aan te passen. Ik heb me vergist in de locatie. Moet Rotterdam Zuid zijn niet Amsterdam.
 
*kuch*

Ik vond het eigenlijk wel grappig, hoe kan je je in godsnaam vergissen in A'dam of R'dam.

Maar desalniettemin vind ik het rot voor je.
Had je hem eigenlijk onder een hoes staan oid?
 
*kuch*

Ik vond het eigenlijk wel grappig, hoe kan je je in godsnaam vergissen in A'dam of R'dam.

Maar desalniettemin vind ik het rot voor je.
Had je hem eigenlijk onder een hoes staan oid?
Ik was in Rotterdam vanochtend en ben inmiddels weer in Amsterdam. I dunno, heb dit snel geschreven wilde het zo snel mogelijk op MF hebben staan wie weet ziet iemand iets.

De motor stond onder zo een MotoGP-stijl motorzijl. Lekker zacht van binnen. En uiteraard een Art 4 slotje aan de paal vast.

Had alleen geen schijfslot dit keer en ook geen alarm. Mijn vorige motor had wel alarm maar ja dat heeft ook niet geholpen.
 
Laatst bewerkt:
Gestolen vanaf de zelfde locatie als je vorige motor? Mischien anders gaan stallen...
Succes met het verzekeringswerk, hoop dat je de volledige waarde eruit krijgt.
 
Ik was in Rotterdam vanochtend en ben inmiddels weer in Amsterdam. I dunno, heb dit snel geschreven wilde het zo snel mogelijk op MF hebben staan wie weet ziet iemand iets.

De motor stond onder zo een MotoGP-stijl motorzijl. Lekker zacht van binnen. En uiteraard een Art 4 slotje aan de paal vast.

Had alleen geen schijfslot dit keer en ook geen alarm. Mijn vorige motor had wel alarm maar ja dat heeft ook niet geholpen.
I know, ik begrijp je wel hoor.

-O-

Die andere was toch in Osdorp gejat ofnie?
 
I know, ik begrijp je wel hoor.

-O-

Die andere was toch in Osdorp gejat ofnie?
Jep, Osdorp inderdaad. Toen was ik op visite bij me broer. Ben benieuwd hoeveel centjes ik nu weer krijgen zal.

Voor mijn ZX6R 2008 met 40.000 kreeg ik €7.200 euro. Wat denk je dat je krijgt voor een R1 2006 met 12.000km?
 
Ja, d@mn, ik herinner me dat nog wel ja.

Geen idee, ik hoop voor jou heel veel. Die rooie die jij had is wel de enige R1 die ik mooi vind btw.
 
Hou me ogen open hier in Amsterdam Zuid-Oost, al zie ik dat hij in Rotterdam Zuid is gestolen.

Veel succes!
 
Zo dan. Fucked up man!
Gaat lekker in Amsterdam. Je zou je motor bijna aan je bed leggen.

Sterkte verder met de afwikkeling.

Edit: Blijkbaar Rotterdam :X
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je niet de verzekering uit gegooit wordt. 2 van dit soort flinke schades kunnen ze over het algemeen niet zo waarderen.
 
'Gestolen Yamaha YZF R1 '06 -Rotterdam zuid' > 'Gestolen Yamaha YZF R1 '06 Rotterdam zuid MX-VX-19'


Anders komt Bolski mij ook weer corrigeren, 1 keer is wel genoeg. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan