2 uitlaten + kuipruit R1 98 € 100,00

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal ik heb 2 uitlaten 1 bos uitlaat en 1 orginele en 1 kuipruit te koop, alledrie meenemen voor € 100,00 alle 3 zijn ze in goede staat, foto's heb ik op marktplaats staan bij "'onderdelen yamaha "' buurman angeren ( bos uitlaat te zien op zwarte R1 2 foto's , ik heb hier geen foto's staan omdat ik niet weet hoe ik die moet plaatsen
 
Is geen geld, ben alleen al voorzien van een extra kuipruit én van een originele uitlaat. Motor staat afgesteld op de open demper die er nu op zit. Dus wel leuk om er bij te hebben maar eigenlijk niet nodig. Is de Bos-uitlaat met E-keur en db-killer? Is het een volledig open uitlaat?

Toch even uitdokteren hoe je foto's kan plaatsen, verkoopt beter! Ook de foto's op marktplaats zijn van slechte kwaliteit, dit houdt mensen tegen :Y
 
marcel, zou je mij een mail kunnen sturen naar orevance at hotmail punt com.
heb wel interesse. ben je dit weekend beschikbaar om even te bezichtigen?

gr robert
 
hallo robbert, ik kreeg net via marktplaats bericht van een geintresseerde, kijk zaterdag even of hij verkocht is , als ik eerder weet of die jongen hem koopt vermeld ik dat hier, als ik hem nog niet verkocht heb ben jij aan de beurt en hou ik hem voor je vast, dan zou je a.s zondag kunnen komen kijken.

gr marcel
 
Dat was ik (tenminste, ik heb al bericht van je gehad), als je alles kan verkopen, verkoop het gewoon (wacht iig niet op mij). Ik zit er een beetje mee dat ik de rest niet nodig heb :P
 
beste tom , je kunt ook alleen de bos uitlaat kopen maar de rest kun je er gratis bij krijgen , de bos uitlaat is € 100,00 , en ik wacht nu niet meer , als hukkel ( robert) hem wil hebben verkoop ik het aan hem.
 
beste smet , de foto's zijn inderdaad niet zo goed , maar de motor staat nu op bokken met de uitlaat vlak tegen de schuur muur aan , anders had ik al wel nieuwe foto's gemaakt , en volgens mij zit er wel een db killer in , en zal hij ook wel een e-keur hebben, ik heb me er eerlijk gezegt nog nooit in verdiept, waar kan je dat aan zien dan ( e- keur , open uitlaat , db killer ? )
 
defiduc,

als jij de spullen wilt hebben stuur dan even een mail naar me ( zie mijn profiel ) ik heb besloten geen rij meer te hebben , want dan hou ik de spullen voor iemand vast en vervolgens hoor ik niets meer , dus met de eerste die contact met mij legt kan de spullen komen halen of het spul laten verzenden, verzendkosten komen er dan nog wel bij.
 
defiduc,

als jij de spullen wilt hebben stuur dan even een mail naar me ( zie mijn profiel ) ik heb besloten geen rij meer te hebben , want dan hou ik de spullen voor iemand vast en vervolgens hoor ik niets meer , dus met de eerste die contact met mij legt kan de spullen komen halen of het spul laten verzenden, verzendkosten komen er dan nog wel bij.

It is done!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan