TERUG: Kawasaki zx 10 r

Status
Niet open voor verdere reacties.
verzoekje voor je ingediend. hopen dat ie nog trg komt sterkte met de afhandeling
 
misschien wel weer de oorzaak dat ie gejat is. zou niet de eerste zijn naar aanleiding adver op marktplaats
 
Die heeft gewoon gegoogled, en is de foto hier tegengekomen zonder het topic te zien?

Maar wel scherp!

Maar inderdaad, in de buurt van?
 
GESTOLEN Kawasaki zx 10 r
;( ;(
kleur oranje
bouwjaar 2009
km stand 3280
fr nummer jkazxt00EEa013325
kenteken MX-ZD-86

Wie helpt mij alsjeblieft mijn motor terug te vinden

Help motor diefstal de wereld uit !!!
;( ;(
Goude tip naar de dader meer als € 200 ,- beloning
mail je info naar jzakelijk@hotmail.com

Bedankt alvast [afbeelding]

Kom op Topic-starter, vertel eens wat meer..... Wil je hem nog terug?

In ieder geval veel suc6
 
Die heeft gewoon gegoogled, en is de foto hier tegengekomen zonder het topic te zien?

Maar wel scherp!

Maar inderdaad, in de buurt van?


Gast, waar heb je t over?? De gast die 'm gejat heeft bied 'm gewoon aan op marktplaats??

@TS Ik heb die man al gemailed, laten we erheen gaan met ze 20en ofzo???
 
Gast, waar heb je t over?? De gast die 'm gejat heeft bied 'm gewoon aan op marktplaats??

@TS Ik heb die man al gemailed, laten we erheen gaan met ze 20en ofzo???

Dude... Chill =p
Advertentie is 2763 keer bekeken sinds 30-03-11.

Waar hij het over heeft is dat hij waarschijnlijk gejat is omdat de dief hem op mp zag staan incl adres. De advertentie is waarschijnlijk van TS zelf.
 
Gast, waar heb je t over?? De gast die 'm gejat heeft bied 'm gewoon aan op marktplaats??

@TS Ik heb die man al gemailed, laten we erheen gaan met ze 20en ofzo???

ehhh.... de motor is gestolen op 22/6 (als ik goed begrijp, nog niet echt duidelijke info)... en de advertentie op mp staat er al sinds 30/3....
;)

dus zou zomaar ns toch net andere situatie kunnen zijn... ;)
 
Laatst bewerkt:
Dude... Chill =p
Advertentie is 2763 keer bekeken sinds 30-03-11.

Waar hij het over heeft is dat hij waarschijnlijk gejat is omdat de dief hem op mp zag staan incl adres. De advertentie is waarschijnlijk van TS zelf.

great minds etc... ;)
 
aaaaaaaaaha.... ja ach ik trok net me 5e biertje open... smoesjes.. excuses.. etc :$:$
 
Laatst bewerkt:
Leuk, van die mensen die zich aanmelden, alleen om hun gestolen motor te melden. Echt reageren doen ze niet...

Wel balen natuurlijk dat de motor gejat is.
 
Leuk, van die mensen die zich aanmelden, alleen om hun gestolen motor te melden. Echt reageren doen ze niet...

Wel balen natuurlijk dat de motor gejat is.

Wat is je probleem? die kerel zn bike is gejat en dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je dat op zoveel mogelijk plaatsen laat weten, speciaal op een motor forum.

Echt sommige mensen |( |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan