Gestolen en teruggevonden in Arnhem: Transalp MY-66-PV

transient

Rookie
11 jul 2011
4
0
Beste Motorrijders!

Vannacht (10/11 Juli) is mn net "nieuwe" Transalp gejat.
Alsjeblieft kijk even op de aangemaakte marktplaats pagina en link/repost/retweet de link.

http://link.marktplaats.nl/464962417


Voor degene die hem thuis brengt staat er 100 euro en een krat bier klaar.

Vele malen dank!!

Jelger Lemmens
 
Op marktplaats/ebay e.d. blijven kijken of je iets van onderdelen tegenkomt misschien..



Succes -O- ;)
 
Waar is hij gejat? Vaak zie je dat die allroads, al dan niet totaal verrot, in de omgeving worden teruggevonden.
 
Laatst bewerkt:
Beste Motorrijders!

Let op; gestolen Transalp!!

In de nacht van 10 op 11 Juli 2011 gestolen

Gegevens en herkenbare dingen


Geïmporteerd uit Frankrijk (balhoofd sticker is in het Frans)

Frame# PD06-5010076


Grijs blauw
Hoog voorscherm
bescherm kappen voorvork
Kleine topkoffer
Rechterzijkap gescheurd (en geductaped ^.^)
Hitteschildje van de uitlaat zit nog vast met twee schroeven.
Nieuwe (nog niet ingereden) voorband: bridgestone
Klein extra schakelaartje voor geforceerde koeling links boven het balhoofd gemonteerd
12Volt stopcontact midden op het stuur gemonteerd
Klein digitaal klokje met klittenband bevestigd op de binnenkant van de kuip
Veel speling tussen zadel en tank.
Op de achterbrug zit een sticker van "Tommaselli"
Marvic stickers op de voorkappen (klein; onder ventilatie roosters)
Links achterop de topkoffer zat ook een sticker (ovaal, grijzige/zilvere kleur met rode opdruk)

Als iemand deze motor ziet rijden, of te koop aangeboden ziet, of op wat voor manier dan ook aan kan geven waar deze motor nu is, neem alsjeblieft contact op!!

Telefoon nummer : 0624137068 (of bovenstaand nummer)
email: tjalle_lemmens@hotmail.com

Voor degene die deze motor weer terug naar huis weet te sturen staat er 100 euro en een krat bier klaar!

Alvast vele malen dank voor de hulpvaardigheid!
 
Ik hoor het liever van TS. Zodra ik het weet zet ik hem in het overzicht van gestolen motoren.
 
mijn transalpje is voor mijn deur!!!!! weg gehaald.
ik slaap serieus met mijn hoofd nog geen 2 meter verwijdert van het raam waaronder ze m hebben gestolen !!!! ;( B|

dit is idd in Arnhem,
Huissensestraat 50-1

dank voor alle posts en het begrip
het zou heel fijn zijn als i bij het overzicht van gestolen motoren komt te staan.
groet
tjalle
 
btw transient is mijn broer
hij heeft me ff geholpen met het maken van de advertentie en alle facebook en twitter dingen.
 
'Gestolen Transalp!' > 'Gestolen in Arnhem: Transalp zonder NL kenteken'
 
kot voor je, hoop dat die snel terug is of dat je goed verzekerd was moet vandaag wat dingen in presikaaf doen dus zal daar ff rondje kijken
 
Woon zelf in Arnhem, als ik hem zie rijden trap ik hem voor je onderuit.

Even voor de duidelijkheid, zit er wel of geen kentekenplaat op? En zoja, wat staat er op?
 
Laatst bewerkt:
voor de duidelijkheid er "zat/zit" dus wel een NL kenteken op.

------------------MY-66-PV-----------------------

nogmaals dank voor alle response.
 
'Gestolen in Arnhem: Transalp zonder NL kenteken' > 'Gestolen in Arnhem: Transalp MY-66-PV'
 
Je zal er maar vanaf vallen zonder helm....

hoop het voor ze maar


DAMN it TS je hebt of hele goeie connecties met de politie of gewoon hulde voor baksteen 15 min later rijden er ineens 2 motoragenten 2 normale politie wagens en eentje met alleen blauwe strepen rondjes hier door de wijk *O* *O* *O* *O* *O*
 
hoop het voor ze maar


DAMN it TS je hebt of hele goeie connecties met de politie of gewoon hulde voor baksteen 15 min later rijden er ineens 2 motoragenten 2 normale politie wagens en eentje met alleen blauwe strepen rondjes hier door de wijk *O* *O* *O* *O* *O*
Ze lezen mee
 
DAMN it TS je hebt of hele goeie connecties met de politie of gewoon hulde voor baksteen 15 min later rijden er ineens 2 motoragenten 2 normale politie wagens en eentje met alleen blauwe strepen rondjes hier door de wijk *O* *O* *O* *O* *O*

8-) Dank ;) })

En dan ben je nog een onopvallende motoragent vergeten ook ;)



Maar ook 'zonder contacten' vind iedere politieagent niets leuker dan zo'n rattekopje op heterdaad aan te kunnen houden, die opkomst is dus echt niet uitzonderlijk !




:^ bijna wel ja ;)

Zo werd de melding trouwens doorgegeven, de melder zou via Internet aandacht hebben gevraagd voor de diefstal en zijn telefoonnummer daarbij hebben vermeld.
Melder werd zojuist gebeld dat zijn motor nu 'daar en daar' rond zou rijden.
Als het goed is hij zelfs nog s teruggebeld om wat aanvullende informatie te verschaffen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan