GESTOLEN Ducati 848, rood, MZ-BD-21, Almere-Poort

Qaz

Die hard MF'er
15 jan 2007
433
0
Almere
Vannacht in Almere-Poort aan de *bla-bla-bla*
gestolen: Ducati 848 uit 2010 met kenteken MZ-BD-21.

Kettingslot was het enige wat er nog lag, sluiting doorgeslepen.

bikepics-2162834-800.jpg

Foto was nog standaard. Zit (of is het nu al zat?) op: seatcover in kleur, zwart MRA doublebubble scherm, Xenon verlichting, geen duo-voetsteunen, MF sticker op kentekenplaat, Dunlop Sportsmart banden, Garmin Zumo 500 houder op linker voorvorkpoot.

Zo een date op het politiebureau.



Zucht, goed begin van de vakantie...
 
Laatst bewerkt:
getuigd iig niet van professionaliteit dat ze het slot hebben laten liggen. Kunnen mogelijk vingerafdrukken opzitten. Een beetje fatsoenlijk crimineel neemt die mee, dus je kans dat hij gevonden wordt doordat het een "gelegenheidsdief" betreft is wel wat groter nu denk ik.

Succes met de rest van het gezeik met verzekeringen enz.
 
Vannacht in Almere-Poort aan de Polenstraat recht voor de ingang van de hoge flat gestolen: Ducati 848 uit 2010 met kenteken MZ-DB-21.

Kettingslot was het enige wat er nog lag, sluiting doorgeslepen.

[afbeelding]
Foto was nog standaard. Zit (of is het nu al zat?) op: seatcover in kleur, zwart MRA doublebubble scherm, Xenon verlichting, geen duo-voetsteunen, MF sticker op kentekenplaat, Dunlop Sportsmart banden, Garmin Zumo 500 houder op linker voorvorkpoot.

Zo een date op het politiebureau.



Zucht, goed begin van de vakantie...

Poeh....jij durft om zo'n prachtige motor 's nachts buiten te stallen.

En jammer dat er weer van die lui rondlopen die niets anders te doen hebben dan andermans eigendom afhandig te maken. :(

Sterkte ermee en hopelijk wordt je motor weer (heel) teruggevonden.
 
ja, alles kan in almere!

gebeurd steeds vaker in almere , ik zal mijn ogen open houden in parkwijk.....
succes met de afhandeling!
 
Poeh....jij durft om zo'n prachtige motor 's nachts buiten te stallen.

Zou hem graag binnen zetten maar dat kan helaas niet en om dan maar een oud barrel te nemen is ook weer zo.



Ja inderdaad, dat zou wel opgevallen zijn. Als ik het slot nog eens goed bekijk lijkt het inderdaad meer te zijn doorgeknipt.


kenteken klopt niet bij deze motor; MZ-DB-21 is een "husaberg 390 fe"

kan je het juiste kenteken doorgeven?

Doh, had inderdaad MZ-BD-21 moeten zijn.


Zijn specifiek voor m'n motor gekomen, stond met nog een aantal op een rij maar alleen de duc is meegenomen.
 
Laatst bewerkt:
Klote man. :(

Ik hou mijn ogen open aan de andere kant van het water. ;)
 
Gvd. kunnen ze niet gewoon ervan afblijven?
Ik had mijn motor ook een keer in Alkmaar (Overdie) neergezet en even naar binnen gegaan bij een van m'n vrienden. Nog geen 10min later gaat het alarm af en zie ik 3 medelanders wegrennen.
Je zou bijna met een geweer je motor bewaken. Maar dan ben jij de schuldige omdat de arme dief je motor niet kon pakken omdat jij met een geweer dreigt.
Daarna als je hem hebt gevonden moet de dief ook nog afstand doen van de motor? Wat een gezeik.

Succes met de zaak. :(
 
Dat krijg je ervan als je in een straat woont met die straatnaam _O-

Nee zonder gekheid, f#cking klote man. Ik weet hoe je je voelt, ben zelf al 2 motoren kwijt aan dat tuig.
 
Klote man, succes met al het gedoe/geregel de komende tijd.
getuigd iig niet van professionaliteit dat ze het slot hebben laten liggen. Kunnen mogelijk vingerafdrukken opzitten.
Denk je nou echt dat dat ook maar iets uitmaakt? :') Bij de politie zullen ze, waarschijnlijk met tegenzin, je aangifte opnemen en deze vervolgens bovenop een hele hele hele grote stapel flikkeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou me zo schuldig voelen, als ik mijn fietsje snachts zonder baasje voor een torenflat zet.
Ook als ze kan zien dat het de POLENstraat heet, met alleen een kettingslot...
De mijne is een "oud" r1 tje maar ook zij weet dat dat helaas niet meer kan in nl.

hoop dat je hem terug vindt. Zonde van zon prachtige fiets!
 
Laatst bewerkt:
zolang de pakkans en de straffen klein en laag blijven in nederland zal dit soort praktijken nog lang niet stoppen

mijn broer zijn boot was na een adv. op marktplaats gejat, heeft daarna ergens een soort allert in gevult, dat als er een bepaalt iets /type te koop word aangeboden op het web , dan krijg je een e-mail
bijna een jaar later : bingo, bij een welbekent persoon ergens in zoetermeer :zijn boot te koop
het slot zat zelfs nog op de trailer, politie en blablabla ....
nog niet terug , onderzoek loopt nog

tis maar een tip, kost je niks
 
Terug
Bovenaan Onderaan