Honda CB600f hornet / 17.xxxkm

Beerend

MF'er
26 mrt 2009
200
0
TE KOOP

Mijn zeer goed onderhouden Honda CB600f hornet. Na de motor ruim een jaar in mijn bezit te hebben gehad en ongeveer 7000km ermee gereden te hebben moet de motor plaats maken voor een nieuwe fiets.

De motor is voorzien van de volgende modificaties:

JMV concept undertray
bellypan
rearhugger
Laser duotech demper (inclusief DB-killers)
dubbele koplamp
goudkleurig stuur
kleine spiegels
Zwart getint LED achterlicht met geïntegreerde knipperlichten

Onderhoud:

Beurt: 10500km
Banden: Nieuwe Michilin Pilot power bij 15.000km
Olie: ververst bij 16796km (3.8l motorex)
Oliefilter: verangen bij 16796km (MIV)

kettingset: goed
Remblokken voor: 25%
Remblokken achter: 40%

Foto's

Foto-LPF8YKP3-D.jpg

Foto-FRFKXTGM-D.jpg

Foto-F8QU6ZXG-D.jpg

Foto-PMNFYK8K-D.jpg


Bouwjaar: 2006
km-stand: 18.708
Prijs: €4500


Bij interesse stuur me een PM
 
Laatst bewerkt:
De motor staat nog steeds in de schuur. Morgen wordt het mooi weer dus een mooie dag om een motor te kopen ;).
 
Ik ben nog bezig met mijn rijbewijs, dus vrees dat ik de boot nog een maandje moet afhouden. Helaas, want ik ben wel degelijk geinteresseerd. Als je 'm tegen die tijd nog hebt dan wil ik zeker wel een proefritje maken. :-)
 
Ik ben nog bezig met mijn rijbewijs, dus vrees dat ik de boot nog een maandje moet afhouden. Helaas, want ik ben wel degelijk geinteresseerd. Als je 'm tegen die tijd nog hebt dan wil ik zeker wel een proefritje maken. :-)

Zolang de motor nog op marktplaats en hier op het forum staat is die nog te koop, dus wie weet staat die erover een maand nog. In ieder geval succes met het halen van het rijbewijs.
 
De topic titel klopt niet meer. De hornet heeft sinds vandaag de km-stand van 18.000km gepasseerd, in de startpost staat de huidige km-stand vermeld die nu op de teller staat!

Het weer belooft de komende periode erg goed te worden, dus voor degene die nog graag wil rijden op een super strakke hornet met ruim €1000 aan extra opties is dit je kans!

DE PRIJS IS GEZAKT NAAR: €4500
 
Laatst bewerkt:
schop

Niemand die een mooie hornet wil hebben?

Ik ga deze week naar een nieuwe fiets kijken en kan het geld goed gebruiken ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor welke motor ga je kijken?
Nog altijd een Honda of wordt het nu iets anders??
 
Voor welke motor ga je kijken?
Nog altijd een Honda of wordt het nu iets anders??

Ja het wordt iets ander namelijk een Giant van carbon :P. Ik stop met motorrijden en ga een spierkracht aangedreven fiets kopen.
 
Supergave motor!! Ik zou er zelf nog wat andere spiegeltjes op zetten, but all in all echt een beest!

Misschien zijn een paar extra foto's een idee?

In ieder geval weer een gratis schopje :]
 
Supergave motor!! Ik zou er zelf nog wat andere spiegeltjes op zetten, but all in all echt een beest!

Misschien zijn een paar extra foto's een idee?

In ieder geval weer een gratis schopje :]

Dank u, daar heb je inderdaad wel een punt. Ik zal komend weekend de motor eens een flinke poetsbeurt geven en een serie nieuwe foto's maken.
 
Blijf het een mooie motor vinden !!

Heb je toevallig de originele onderdelen (lees voorlamp) ook nog bij de motor??
 
De motor wordt morgen winter klaar gemaakt en gaat op de bokken onder de hoes aan de druppel lader. Ik zal voordat ik hem weg zet nog een paar foto's maken en hier plaatsen.
 
Vandaag heb ik de motor maar eens een goede wasbeurt gegeven waarna ik een aantal foto's heb gemaakt, deze zijn te zien onder de volgende link:

http://www.mijnalbum.nl/Album=MJQHXOV7

De motor is na het wassen nog een keer goed gepoetst en staat nu aan de druppellader met de wieltjes van de grond onder de motorhoes dus laat de winter maar komen. Maar voor degene die interesse hebben haal ik de hoes er nog graag van af ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan