zondag 25 maart 2012 Warme Sjoko Toer voor MS Research

Yuk Foo

MF veteraan
10 mrt 2004
1.181
0
Tilburg
Zondag 25 maart 2012 is het wer tijd voor de Warme Sjoko Toer voor MS Research. We hebben weer een paar mooie nieuwe routes uitgewerkt. Je kunt kiezen voor een route die op het asfalt en de straatstenen blijft of voor een route die ook regelmatig de verharde weg verlaat.

We starten vanaf ca. 12.00u vanaf Moto-Point Gear, Industrieweg Middelbeers. Vanaf de grote parkeerplaats bij Moto-Point kunnen we het vertrek georganiseerd laten verlopen en kan iedereen vooraf een bakkie koffie, warme sjoko of thee drinken. De firma Peijnenburg zorgt daarbij voor een lekker stuk ontbijtkoek.

We hopen op een grote opkomst motorrijders die na een vrijwillige donatie ten behoeve van de stichting MS een mooi stukje willen gaan sturen door het Brabantse landschap.
Inschrijfgeld voor een georganiseerde toertocht bedraag meestal tussen de € 5,-- en € 10,--. Voor deze sponsorrit wordt geen inschrijfgeld gevraagd. We hebben liever dat je wat extra doneert in de collectebus voor MS Research die bij start bij het koffieapparaat aanwezig is.

Om deel te kunnen nemen aan deze toertocht hoef je je niet verplicht in te schrijven. Je kunt de rit prima met een eigen groep of op eigen gelegenheid rijden.

Als je met een groepje met een voorrijder van MotorVision mee wilt rijden, dan is het wel nodig dat je laat weten dat je met ons mee wilt rijden. Dat kun je doen door een mailtje te sturen naar arno@motorvision.nl. Vermeldt in het mailtje je naam, je merk en type motor, je rijstijl en je rijervaring. Dan kunnen wij daar rekening mee houden bij de groepenindeling.

Het rijden van de allroad route met een groep van MotorVision is onder het voorbehoud dat de bospaden niet te modderig zijn. Ik zal die groep zelf voorrijden en moet nog wel een beetje vooruit kunnen komen op mijn gewone straatbanden.
Als de paden te modderig zijn ga ik ook de street versie rijden. (Geen ramp, want dat is ook een leuke route.)

We gaan er van uit dat iedereen zelf de route in de GPS heeft staan en/of heeft uitgeprint.

Het aantal voorrijders is beperkt en we beperken de groepsgrootte tot maximaal 8 motoren. We kunnen daarom niet garanderen dat we iedereen in kunnen delen bij een groep met MotorVision voorrijder. We gaan er van uit dat je dan de route op eigen gelegenheid of met je eigen groepje kunt rijden. Door mee te rijden ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.

>>> Klik hier voor de routes en overige info
 
Toch even een gratis schopje voor aandacht van dit mooie initiatief. :)

au ;)

Het zou wel erg leuk zijn als er dit jaar wel een groepje van het M-F aanwezig is voor de steun aan MS Research en daarbij ook nog een hele leuke dag te hebben. Keep up the good work!
 
Wij komen!

Wie 'wij' precies nog meer zijn is nog niet zeker hoor, naar de link naar dit topic kwam al bij ons topic aan. :) Maar het is vooral lekker makkelijk. Zelf route rijden en naar eigen dunk doneren in de collectebus. Waarschijnlijk ga ik wel voorrijden voor ons groepje.
 
Het is dat jij er over begint, ik had namelijk zijn onderschrift nog niet eens gelezen :P
Dat moet je ook helemaal niet lezen. Is gewoon een spammer die weet dat het hebben van veel linkjes naar een website goed is voor de ranking bij Google. En dan telt ieder linkje vanaf een forum mee. Dat maakt een link in je onderschrift extra leuk. (Had ik zeker niet moeten verklappen... :X )

Zo'n overduidelijke niks met motorrijden van doen hebbende spammer moeten ze imho gewoon inclusief alles wat hij heeft gepost van dit mooie forum verwijderen. Het enige goede dat hij doet is ons helpen dit topic een beetje in beeld te houden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan