Project Big One - Super Four Since 1992 part 15 Zo Herfst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medic-XX

MF veteraan
10 mrt 2008
7.115
1
Haarlemmermeer
Zo heren en de Herfst is al weer begonnen.
Ongelofelijk. We hebben nauwelijks de zomer gehad en het is alweer vroeg donker.
Deel 14 is alweer bijna vol en Deel 15 staat alweer te trappelen.
Op naar de winter en naar alle winter projecten.
Wat gaan we doen.
Alleen winterbeurtjes of gaan we ook nog wat aanpassen en of veranderen.
We wachten het af. Veel plezier en lekker deel 15 vol ouwehoeren.
:W *O* *O* :W
 
Zo was vanmiddag zo helder dat ik dacht ga ff wat doen,eerst maar ff de ouwe olie eruit.Heb een handig tankie gekocht voor deze klusjes werkt super makkelijk.



later de remmen weer eens flink schoongemaakt en weer opnieuw ingevet met kopervet.

Maar stel ga niet meer rijden zou die dan in die wielklem kunnen blijven staan,heb natuurlijk altijd beiden wielen van de grond gehad :? Anders schroef ik die klem eraf en zet hem voor de wintermaanden op beide bokjes op de tafel.



Ook nog ff begonnen aan de andere steun,maar heb nog wel wat te schuren.

 
Peter je bent heel goed bezig :} Je begint Willem neigingen te krijgen :+

Mocht je willen dan heb kneedbaar aluminium voor je,kan je die gaatjes mee dicht piellen *O*
 
O-) De deze week in Duitsland alle sensors opgekocht die er te koop waren _O- .In Nederland zijn gebruikte bijna niet aan te komen.Wat je hier ziet als set kost nieuw 1000 euro ex btw :? .Er waren er twee stuk in mijn originele velgen wat niet uitmaakt je kan ook best zonder als het moet.Nieuwe ventielen kosten ook 11 euro x4 en nu heb ik er 10 voor 150 euro.Een beetje voorraad kan nooit geen kwaad plus heb nu ook een setje voor de zomervelgen en 2 x reserve.

c69943902d33909fee1b142cfe6de9a3.gif
 
wtf moet je met die rommel :? :? gewoon eruit raggen en standaard ventielen erin :z :z kosten 15 euro voor 100 stuks. 8-) 8-) geen gezooi meer met storingen of foutmeldingen. :+


Had ik over nagedacht Aart.Toch maar voor gekozen om ze weer te gaan gebruiken.
Bij foutmeldingen (audi heeft die nooit O-) ) (stel toch ;) ) zet ik ze in de computer op uit :+
 
Moguh heren.
Zo ook weer wakker. Straks een mooi dagje met een Megane RS en een BMW M135 i.
Nooit zo blij geweest om met de herfst naar Zandvoort te gaan.
Circuitpark hier we come
 
Dan staat het er verkeerd, want ook ik weet niet beter dan dat het op Aluminium is gebaseerd.

Goedemorgen!
Vlissingen, here I come!

8-)


Goedemorgen :W

Klopt Leo, wij hebben gelijk ;) Het is op Aliemuninium gebaseerd :+ wat net zo hard wordt als ijzer 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan