Thiez
Die hard MF'er
Ik ben momenteel bezig met het reviseren van de remklauwen van mijn GS750. Nu zijn van zowel mijn voorrem als van de achterrem de zuigers redelijk aangetast in het chroom.
Na wat rondgezocht te hebben blijkt dat de revisie setjes inclusief zuigers redelijk lastig te verkrijgen zijn. Wemoto heeft ze maar dan betaal ik 37 euro per zuiger, dit resulteert in 148 euro aan nieuwe zuigertjes.
Een maat van mij zit in de metaalbewerking en kan eventueel voor mij wat zuigertjes draaien.
Nu zag ik bij de revisiesetjes van csm (http/images.cmsnl.com/img/products/piston-set_big5910045813-01_5e28.jpg) dat er in de zuiger een ?messing? bus zit.
Heeft dit een speciale reden of kan ik de zuigers van de voorremmen gewoon bussen draaien zoals ook in de achterrem zitten?
Wat voor materiaal is het beste om te gebruiken? Rvs 304 of 316?
Na wat rondgezocht te hebben blijkt dat de revisie setjes inclusief zuigers redelijk lastig te verkrijgen zijn. Wemoto heeft ze maar dan betaal ik 37 euro per zuiger, dit resulteert in 148 euro aan nieuwe zuigertjes.
Een maat van mij zit in de metaalbewerking en kan eventueel voor mij wat zuigertjes draaien.
Nu zag ik bij de revisiesetjes van csm (http/images.cmsnl.com/img/products/piston-set_big5910045813-01_5e28.jpg) dat er in de zuiger een ?messing? bus zit.
Heeft dit een speciale reden of kan ik de zuigers van de voorremmen gewoon bussen draaien zoals ook in de achterrem zitten?
Wat voor materiaal is het beste om te gebruiken? Rvs 304 of 316?