Gestolen: Aprilia RSV 1000 Factory 2004

JiriBierie

MF'er
14 aug 2013
52
0
Helaas vannacht gestolen uit de algemene parkeergarage van het appartementen complex.
Een aprilia RSV 1000 Factory uit 2004. stond op slot met een schijfremslot en ze hebben hem waarschijnlijk een busje in gekregen samen met een stapel fietsen en een brommer.
Gestolen in Noordwijk - zuid-holland. kenteken is MJ-VR-35

Specifiek kenmerk is dat het rempotje rechts heeft gelekt en daardoor een light beschadigde sticker op de rechterkuip zit.

hopelijk heeft iemand hem gezien, zoja laat het weten ook aan de politie.
full
 
Laatst bewerkt:
In overzicht gezet.

Nog meer kenmerken, zoals een woonplaats of kenteken?
 
Kenteken vermelden is misschien wel handig.

Edit: Martell was me voor.
 
Laatst bewerkt:
aangifte gedaan, moest er eerst een afspraak gemaakt worden. je kan tegenwoordig niet eens meer gewoon naar binnen lopen bij het politie bureau en geholpen worden.

je ziet ook duidelijk sleep sporen op de vloer van de garage, ik hoop dat ze niet het schijfremslot tegen de remmen hebben aangetrokken.
 
Wat verschrikkelijk zuur, het is echt een mooie fiets :Y

Veel succes met de afhandeling verder...
 
Ik woon in Oegstgeest en zal de foto's opslaan zodat ik die er altijd snel bij kan pakken.
Ik zal zeker mijn ogen open houden!
 
Laatst bewerkt:
Tsja, das zwaar kloten. Waarchijnlijk gaat die motor wel richting oostbloklanden. Bij mij is ook eens een blade gestolen tijdens de motorbeurs in Utrecht. Nooit weer gezien. Ook nog wel lang op mijn geld moeten wachten van de verzekering.
Ze hebben hem tussen de andere motoren uit getild..Tip voor anderen....maak je motor altijd ergens aan vast.
Maar ik zal ook hier uitkijken naar een mooi mille
 
Terug
Bovenaan Onderaan