11KW Meeting regio Amsterdam, meivakantie

RoyalClub

Vaak ben je te ban
Crew
12 mei 2008
38.729
7.754
Hoi.

Na talloze reacties en geen concrete plannen heb ik t maar even op mij genomen om een meeting te organiseren. :+

Waar: Regio Amsterdam, zie route kaart.

Wanneer: onbekend
backup datum in geval van slecht weer/anders; 4mei ivm MFMM afgelast tot nader te bepalen datum

Mei, op een zondag. De week na de oorspronkelijke datum zal als back-up datum gelden mocht het slecht weer zijn op de oorspronkelijke datum.

Hoe laat: 12:00~12;30 wil ik vertrekken. Vanaf 11:00 verzamelen.

Wie: Hoofdzakelijk 11kw rijders, maar meer is toegestaan mits je je gewoon aan de groep aanpast. Ik rijd zelf vol vermogen en ik ga er vanuit dat ik niet de enige zal zijn. Ik ben nog niet zeker van de indeling, maar misschien dat er ook mensen die vol vermogen rijden ook als begeleiders zullen dienen mocht de groep erg groot zijn.

Grove route:
ou9o5h.jpg


Afhankelijk van hoe ik ervaar dat mensen het groepsgewijs rijden oppakken, en het algehele tempo, kan ik van deze route afwijken om het wat uitdagender te maken, dit beslis ik ter plekke.


Vertrekpunt: Vinkeveen of Wilnis. Nog nader te bepalen i.v.m. voorzieningen en wat mij beter uit komt.

Ik zal als iedereen verzameld is een korte uitleg geven over groepsgewijs rijden en wat we doen als de groep uit elkaar valt.


En nu wat andere zaken, voor sommigen spreekt dit voor zich, voor anderen is dit nieuw;

  1. Zorg dat je motor in orde is. Twijfel je hier aan, neem dan contact op met je dealer/monteur.
  2. Elke motor (crossers met kenteken uitgezonderd) is fabrieks af uitgerust met een gereedschapsset, zorg dat je weet waar deze zit en controleer deze op compleetheid.
  3. Ik heb begrepen dat er 2takten meerijden. Op de route komen we langs verschillende tankstations, en we gaan voor we echt vertrekken nog even tanken, zorg zelf voor voldoende mengolie!.
  4. Zorg voor contant geld en een PINpas, niet elk tankstation is open maar is soms wel te bedienen met PIN
  5. DENK ten alle tijden VOOR JEZELF, omdat piet een kruispunt oversteekt betekend niet dat jij dat ook red.

Ik zal deze OP waarschijnlijk nog wel aanpassen, houd 'm in de gaten dus!


Als je mee wilt stuur mij dan even een prive bericht met als onderwerp deze meeting, met je voor/achternaam, woonplaats, en telefoon nummer.

Meeting presentielijst:
  • 11kw zuigt
  • Tommy-G
  • Bike_Explorer
  • Reserve pool Velonoar
  • Corney28
  • hondatouring
  • MarvinGB
  • baashaaas


en hier de lijst met twijfelaars:
  • LikeABawzs
  • surcoufje

Mocht je onverhoopt toch niet meekunnen, MELD JE DAN AF. Dan zitten we niet voor niets te wachten..


feedback/op/aanmerkingen welkom.

Iedereen hier word als (jong) volwassen beschouwd, gedraag je hier ook naar :+

Deze meeting/rit is geheel op eigen risico en ik ben op geen enkele manier aansprakelijk.
 
Laatst bewerkt:
'11KW/25/35kw Meeting regio Amsterdam, meivakantie.' > '11KW Meeting regio Amsterdam, meivakantie.'
 
Is het een idee om een lijst van deelnemers in de OP te maken? Ben wel benieuwd hoe groot de groep is en wie er allemaal mee gaan ;)
 
Ik ook in de reserve pool.
Als ik een motor heb,dan ga ik mee. Moet wel lukken voor die tijd :)
 
Ik ook in de reserve pool.
Als ik een motor heb,dan ga ik mee. Moet wel lukken voor die tijd :)

Er is geen reservepool, Velonoar is een halve tsjech, en zodoende een reserve Pool, zoals brabo's wel eens reserve belgen genoemd worden :)
 
Dan wil ik als reserve belg!
Hahaha. Zet me iig maar neer als optie dan :)
 
Laatst bewerkt:
Zet mij er ook maar bij, er is alleen de kleine kans dat ik dan mijn motor verkocht heb.

Maar ik zet hem alleen te koop als ik mijn examen data vóór de meeting datum al vast heb staan voor het volle A :Y

Wil jullie ook niet de kans onthouden om een "grote" 11kw te zien. :+



Btw, mocht je een route beschrijving met straatnamen of in Basecamp hebben.
Stuur deze even door voor mijn Zumo *D

Ik PM me gegevens vanavond naar je.


Groeten!
 
Zet mij er ook maar bij, er is alleen de kleine kans dat ik dan mijn motor verkocht heb.

Maar ik zet hem alleen te koop als ik mijn examen data vóór de meeting datum al vast heb staan voor het volle A :Y

Wil jullie ook niet de kans onthouden om een "grote" 11kw te zien. :+



Btw, mocht je een route beschrijving met straatnamen of in Basecamp hebben.
Stuur deze even door voor mijn Zumo *D

Ik PM me gegevens vanavond naar je.


Groeten!

Een van de rijders die via mij komt rijd ook op een varadero.. :+

Ik heb niks voor in een zumo, kan je evt wel de link naar google maps geven?

i'm in!
@likeabawzs, een motor huren is ook nog een optie!
stuur me even een pm met de gegevens zoals in de OP staat ;)
 
Een van de rijders die via mij komt rijd ook op een varadero.. :+

Ik heb niks voor in een zumo, kan je evt wel de link naar google maps geven?stuur me even een pm met de gegevens zoals in de OP staat ;)


Graag, maak ik hem zelf wel en dan kan je een download link in de OP zetten.
Of dat men mij een PM kan sturen voor het bestand :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan