Gestolen: drz 400 sm 2006 regio Hoorn MP-ZV-87

Deagon

MF veteraan
10 jun 2012
1.443
0
Zwaag/Hoorn
Hallo mensen,

Een uur geleden toen ik op weg wou naar de motorbeurs, kwam ik erachter dat mijn motor weg was.

Merk: Suzuuki
Model: drz 400 sm
Bouwjaar: 2006
Kenteken: MP-ZV-87

Opties en herkennings delen:
Leovince x3 uitlaat demper en bocht.
Nummer 99 bestickering boven de koplamp
Handvat verwarming
Hij heeft zoals de meeste modellen geen uitlaat kapje die je benen beschermen tegen de hitte.

Foto volgt nog.
 
Astu.
Ophangen dit soort lui :r

IMG_20140220_WA0009.jpg


IMG_20140220_WA0010.jpg


IMG_20140220_WA0011.jpg
 
Yup de motor zou zaterdag verkocht worden. Toeval? I don't know. Heb 2 dagen geleden wel me addres doorgegeven aan die persoon.
En ja ik ben nu momenteel gewoon op de motorbeurs, alleen kijken voor de volgende motor waarvoor ik zou gaan wordt hem niet meer.
 
'Gestolen: drz 400 sm 2006 regio Hoorn' > 'Gestolen: drz 400 sm 2006 regio Hoorn MP-ZV-87'
 
Klote man.
Neemt de persoon waar je mee hebt afgesproken nog wel zijn telefoon op als je hem belt?

Natuurlijk moet je niet van het slechtst uit gaan maar als ie nergens meer op reageert kan dat wel eens een goed punt zijn voor de politie.

Succes met zoeken.
 
Klote. en best wel veel "gestolen" topics lately.

is er ergens een "groot diefstal preventie-discussie" topic ?

ik ga binnenkort aan een jonge 2ehands, en kan nog wel wat advies gebruiken
allereest dus niet public maken waar+wanneer ik woon+werk+parkeer...
 
Klote dat je motor gejat is zeg! Zal ook kijken in omgeving hoorn.

Als het goed is heb ik je nog gespot op de beurs ;) me maat en ik zaten tegen over jou toen je wat ging drinken bij de importeurs hal.
 
Klote. en best wel veel "gestolen" topics lately.

is er ergens een "groot diefstal preventie-discussie" topic ?

ik ga binnenkort aan een jonge 2ehands, en kan nog wel wat advies gebruiken
allereest dus niet public maken waar+wanneer ik woon+werk+parkeer...
zorg voor een goede verzekering (eentje die uitkeert wat je ervoor betaald hebt en niet al te hoge eisen aan beveiliging stelt) en realiseer dat het maar plastic, metaal en rubber is wat je kwijt raakt

en vermijd Amsterdam :+
 
Wat naar voor je. Het is bij mij in de straat je bent me overbuurman (schuin) zag je vaak savond er op thuis komen. ik zal me ogen en oren voor je openhouden.
 
je reed zeker regelmatig eind van de middag Obdam hoorn over de braken? ben je een paar keer tegengekomen (in koekblik). maar als ik hem zie rijden zal ik kijken wat ik kan doen. })
 
Woon 10km verderop, zal mijn ogen open houden..
Misschien dat je even in hoorn kersenboogerd een rondje kan doen, daar woont het meeste tuig
 
Terug
Bovenaan Onderaan