GESTOLEN SUZUKI VZ800 Marauder MGNR95

Johnny

Die hard MF'er
8 sep 2003
264
0
Aalten
Suzuki VZ800 Marauder

Vanavond gestolen rond 21:30 de Suzuki Marauder van mijn broer.

Kenteken MG-NR-95, Kleur groen/zwart

Jongeman met marrokaans uiterlijk, matzwarte helm, jas met bontkraag.......

//Edit: Kenteken aangepast
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werkt de foto niet

Maar knap balen! Is zeker een mooie cruiser!

Helpt wel als je de omgeving vermeld zodat mensen eventueel hun ogen open houden voor je.
Altijd een mogelijkheid dat ie weer terugkomt op een of andere manier.. en als de dader(s) erbij gevonden worden, mogen die opgeknoopt worden
 
dus mag ik ervan uitgaan dat die K*tMaro.. sorry onze bruine vriend een testrit heeft gedaan en niet is teruggekomen?
 
Lees je edit net... het zal ook wel weer...
Ik haat dit veelste gastvrije multiculturele land met een job cohen beleid..
 
Laatst bewerkt:
Kenteken net ook veranderd, zag dat ik die verkeerd had ingevuld.

Meneer ging een proefritje maken door de straat, ik zei nog dat ik hem niet helemaal vertrouwde tegen mijn broer.....bij twijfel dus biet doen, verdomme.

Reed paar keer heen en weer, eind van de straat vol gas en weg, erachteraan maar dat had geen zin meer.

Kan iemand het kenteken in de openingspost veranderen?


Mag het niet zeggen maar Meer of Minder? Minder!
 
Laatst bewerkt:
Hoezo minder? Gewoon allemaal in één keer eruit gooien, maar laten we niet off-topic gaan. Succes met je verlies en hopelijk was het goed verzekerd.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar laat je iemand proefrijden zonder het volledige bedrag in bewaring te geven...om 21:30??

Sterkte met de afwikkeling.
 
Laatst bewerkt:
ik heb altijd ook gewoon laten proefrijden zonder borg. beide keren werd er wel een auto achtergelaten op mijn oprit, en 1x heb ik de portomonee in bewaring gehouden, dat vond de potentiele koper ook geen probleem. En dat ding was overigens goed gevuld, dat heb ik wel gecontroleerd ;)

ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik zou doen als het iemand met buitenlands uiterlijk was :?. Door alle berichten in de media neig je ernaar ze allemaal over 1 kam te scheren, en dat is volledig onterecht, zoik heb veel 'buitenlanders' in de kennis/vriendenkring en collega's die daar echt niet bij horen (en zich net als elke nederlander irriteren aan gedrag van hun landgenoten. Procentueel van het totaal ken ik ze dus lang niet allemaal, maar de bulk zal gewoon ok zijn :+. Ratten zitten overal B|
 
Laatst bewerkt:
Hoezo minder? Gewoon allemaal in één keer eruit gooien, maar laten we niet off-topic gaan. Succes met je verlies en hopelijk was het goed verzekerd.


De dader is volgens de TS vermoedelijk van Marokkaanse afkomst, als het nu een Turk blijkt te zijn (niet ondenkbaar met tattoo op zijn rechterhand), mogen "ze dan ook gewoon alle Turken in één keer eruit gooien"?
 
een testrit mag maar dan heb je toch op zen minst zen identiteitskaart ofzo?

Het is op zich toch al verdacht als een bruine jongen een chopper wil testen niet?
Ik heb er in het wild nog nooit één met een chopper model zien rijden.
Om eigelijk eerlijk te zijn, hier in Belgie zijn de meeste bikers die ik zie gewoon blank :-)
 
Kenteken net ook veranderd, zag dat ik die verkeerd had ingevuld.

Meneer ging een proefritje maken door de straat, ik zei nog dat ik hem niet helemaal vertrouwde tegen mijn broer.....bij twijfel dus biet doen, verdomme.

Reed paar keer heen en weer, eind van de straat vol gas en weg, erachteraan maar dat had geen zin meer.

Kan iemand het kenteken in de openingspost veranderen?


Mag het niet zeggen maar Meer of Minder? Minder!

Kenteken in de titel laten veranderen kun je aanvragen dmv het gele driehoekje rechtsboven.
 
een testrit mag maar dan heb je toch op zen minst zen identiteitskaart ofzo?

Het is op zich toch al verdacht als een bruine jongen een chopper wil testen niet?
Ik heb er in het wild nog nooit één met een chopper model zien rijden.
Om eigelijk eerlijk te zijn, hier in Belgie zijn de meeste bikers die ik zie gewoon blank :-)


Ik eis bij verkoop het volledige bedrag als borg bij een proefrit, geen geld geen proefrit

Ik woon zelf in België, ben Marokkaan en reed tot maart van dit jaar op een Diavel.
Ok, het is geen chopper maar wel een cruiser.
 
De dader is volgens de TS vermoedelijk van Marokkaanse afkomst, als het nu een Turk blijkt te zijn (niet ondenkbaar met tattoo op zijn rechterhand), mogen "ze dan ook gewoon alle Turken in één keer eruit gooien"?


hoe weet jij dat, misschien kwam die wqel aan met de woorden, hey ik ben marokaan appie :+

Turk zit er wel redelijk anders uit ... zeg dan albanier ofzo ;)
 
:X teveel top gear gekeken denk ik.
Dacht eerst :? marauder gejat tijdens proefrit..

Marauder_1.JPG



Mooi kut. Hopelijk vinden jullie de brommert gauw terug.
 
De dader is volgens de TS vermoedelijk van Marokkaanse afkomst, als het nu een Turk blijkt te zijn (niet ondenkbaar met tattoo op zijn rechterhand), mogen "ze dan ook gewoon alle Turken in één keer eruit gooien"?
Niet op reageren joh.
 
'GESTOLEN SUZUKI VZ800 Marauder MR-95-NB' > 'GESTOLEN SUZUKI VZ800 Marauder MGNR95'
 
iemand mag pas een proefrit op mijn motor maken als het complete verkoopbedrag bij mij als onderpand aanwezig is.
Als ik de motor heelhuids terugkrijg, krijgt hij zijn geld ook terug.
 
En wie zegt dat jij er niet vandoor gaat met mijn geld en ik met een gestolen motor of iets zit?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan