afslaan kawasaki z750s 2005

Frietjemet

Rookie
21 jul 2014
1
0
Hoi hoi,
ben nieuw op dit forum maar heb een groot probleem met mijn kawasaki z750s. bouwjaar 2005 en regelmatig onderhoud. De laatste 2 zomers slaat ie bij hoge temperaturen uit tijdens het rijden. eerst houdt ie iets in of stottert en slaat dan af. Vervolgens kan ik meestal wel weer gelijk starten en verder rijden. het probleem doet zich dan daarna sneller voor. ik krijg het gevoel dat ie geen brandstof krijgt of eigenlijk beter gezegd ervaar ik ongeveer hetzelfde als vroeger met een verzopen puchje (zo'n 20 jaar terug). de motorgarage heeft als oplossingen de brandstofslangen geïsoleerd. dit hielp niet. vervolgens eerst een winterslaap gedaan en nu deze zomer de pick-up vervangen/ontstekingsspoel?. ook dit is niet de oplossing. Met het warme weer van afgelopen dagen weer gereden maar met de 2 sleutels. Reserve sleutel in contact en 'oude' in tankdop. nu bij stotteren de tankdop openen, dit gaat zo nu en dan te snel voor mij dus ook wel gewoon met open tankdop gereden. Probleem blijft bestaan. probleem wordt het snelst opgewekt door eerst motor op te warmen in woonwjk met lage snelheden over klinkers/drempels tokkelen bij warm weer. Vervolgens iets op trekken naar zo'n 50 tot 80 km per uur te gaan proberen rijden. Dan krijg je gestotter en uitvallen. Nu de laatste keer zelfs niet meer makkelijk willen starten. Lang verhaal, hoop zo genoeg informatie en van jullie hoop ik mogelijke oorzaken te horen te krijgen waarmee ik naar de garage kan gaan.
groeten
 
m7rh.jpg
.
 
Terug
Bovenaan Onderaan