Terug CX500 te Nijmegen... (uit water gevist)

10407856_635460523229271_52869607616545207_n.jpg
 
Hebben ze er veel moeite voor gedaan?

Zegt mogelijk wat over het lot van de motor.
Joyritje en ergens weer achtergelaten of wat ''snodere'' plannen...
 
Bedankt voor de steun.

Hij stond alleen op stuurslot (voor m'n deur). Ik had niet verwacht dat iemand een CX zou willen jatten. En joy riden in de regen, ik weet het niet..
 
Damned...

is de criminaliteit nu ook al tot nijmegen ( of all places) doorgedrongen.....

We kijken mee
 
Damned...

is de criminaliteit nu ook al tot nijmegen ( of all places) doorgedrongen.....

We kijken mee
Hij is al in Duitsland voordat je hem opgegeven hebt als gestolen. En in Duitsland staat hij niet geregistreerd als gestolen.

Edit: maar ik ga toch iets beter opletten voor een blauwe CX.
 
Laatst bewerkt:
Hij is al in Duitsland voordat je hem opgegeven hebt als gestolen. En in Duitsland staat hij niet geregistreerd als gestolen.

Edit: maar ik ga toch iets beter opletten voor een blauwe CX.

Hij wordt zeker wel geseind in Duitsland !
Ze worden 'Schengen' geseind, zoek het verdrag van Schengen maar eens op ...😉

Veel succes met de zoektocht naar je motor...
 
Zojuist nog een KTM gestolen in Nijmegen... Ogen open en motoren op slot mensen!!

Inderdaad, van iemand van Termaat, en als ik het goed gelezen heb is-ie zelfs dáár gestolen (Hertogstraat). Ik had mijn motor tijdelijk in de voortuin op stuurslot staan, maar met de zoveelste mededeling deze week heb ik 'm toch maar even ergens anders geparkeerd. Staat daar minder netjes, maar wel veiliger. :X

In 2012 is een motor van mij hier in Nijmegen gestolen, blijft een naar gevoel geven als ik zie dat dat een ander ook is overkomen. :/
 
WTF, bij Termaat voor? Ik heb mijn Suzuki ook wel eens voor Termaat gezet als ik de stad in ging, dat leek mij juist behoorlijk veilig.
 
Bij Termaat voor :X
Dat vind ik eigenlijk best knap van de dief...

Ik houd mijn ogen ook open. En zelf ga ik nog eens achter dat grondanker aan bellen welke ik mogelijk kon overnemen van iemand... Niet dat mijn fiets interessant is, integendeel, maar je weet maar nooit.
 
Zag dat bericht ook op FB Gestolen Motoren voorbij komen. Nijmegen is blijkbaar een populaire stad om te 'shoppen zonder te betalen'.

Bij de toegangsdeur van onze parkeerkelder (appartement) is sinds een week braakschade zichtbaar. Gelukkig zijn ze niet binnengekomen. Behalve een hoop auto's, staat mijn motor er, wat scooters/brommers en wat fietsen. Misschien de motor toch maar in onze eigen berging proppen, ook al is ie tegen diefstal verzekerd.
 
GEVONDEN! In het water in Tolhuis (Nijmegen).

Slot geforceerd, hele motorblok vol water. Verder zijkapje (die bij de accu natuurlijk) verdwenen en nog wat kleine details maar... HIJ IS TERUG! :D


Dan meteen de vraag: wat kan ik nu het beste doen? Hoe maak ik het blok schoon? Moet ie echt helemaal uit elkaar of is een paar keer doorspoelen met het een of andere goedje ook een optie?
Verder nog dingen waar ik op moet letten? Ik heb met een dubbel watergekoelde motor nog geen ervaring..

Bedankt,
Rob
 
damn wat mensen toch bezielt om dit soort dingen te doen.. .kan er echt niet inkomen.

Zou hem zelf helemaal uit elkaar halen gewoon voor de zekerheid. Water op de verkeerde plekken kan je blok goed stuk maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan