Hét MF Voorrijdweekend 2015

blihi

MF veteraan
25 mei 2011
3.908
655
Eindhoven
Hét MF Voorrijdweekend 2015

10jaar_vignetblue.png

Het voorrijdweekend van de tiende editie van Hét MF Motorweekend 2015!

Het doel van het voorijweekend is het testen van de routes. Van tevoren worden routes samengesteld maar de ervaring leert dat het goed is om ze vantevoren een keer te rijden omdat je dan pas echt ziet hoe bijvoorbeeld het wegdek is en ook of de route qua afstand te doen is. De bedoeling is dat er vooral voorrijders meegaan, aangevuld met "routecomissie" tot een groepsgroottte van zeg 8man maximaal.

Wanneer: --> 23 t/m 27 april 2015




Locatie
Hotel Schloss Silberberg in het Zwarte Woud

Dit is NIET de locatie van het echte weekend, maar alleen voor het voorrijden. Het ligt op alle dagroutes van het echte weekend, dus we komen we later dit jaar vaak genoeg langs ;)



Planning
  • 22 april: 's avonds aankomen in Maastricht
  • 23 april: Voorrijden richting Zwarte Woud, via Deudesfeld
  • 24 april: Dagroute Zwarte Woud 1
  • 25 april: Dagroute Zwarte Woud 2
  • 26 april: Dagroute Zwarte Woud 3
  • 27 april: Terug naar huis



Aansprakelijkheid bij "Hét MF Voorrijdweekend 2015
Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na "Hét MF Motorweekend 2015".
nb: Ofschoon MF in de titel benoemd wordt houd de verantwoordelijkheid van motor-forum.nl op bij het het beschikbaar stellen van het onlinediscussieforum.
 
Laatst bewerkt:
Zal zo spoedig mogelijk de routes die ik heb "afmaken" en rondmailen ter beoordeling, nog even afwachten of ik het voorrijweekend zelf mee kan ......
 
King ovb... Dat doet wel even de wenkbrauwen fronsen.
Is natuurlijk vanwege gevalletje zielig met de vlerk
 
Was Aad serieus? Dat vind ik altijd zo moeilijk in te schatten bij die Hagenees.... ;)
 
ben je ambtenaar? of niet?

en als we dan over je klagen,... wordt je dan op non actief gesteld?
met wachtgeld en andere leuke dingen??

;)
 
ben je ambtenaar? of niet?

en als we dan over je klagen,... wordt je dan op non actief gesteld?
met wachtgeld en andere leuke dingen??

;)


Nope. Echt geen ambtenaar :N

Privaat bedrijf met beperkt aantal vakantiedagen waarvan er nu al een aantal opgaan aan een retourtje USA. (2 weken), verplicht vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw, en nog wat losse dagen opnemen en dan schiet het aardig op :Y

En ik wil eigenlijk ook wel het eerste gedeelte mee naar het MF weekeind. Kortom: keuzes, keuzes, keuzes.
 
Op zich wel leuk, alleen weet niet of dat gaat lukken. Er staan best wel veel werk projecten in die periode waar ik geacht wordt bij te zijn. Maar ga het zeker even bespreken op kantoor.
 
Zet mij er ook maar op :Y

Als ik dan maandag terug kom moet ik donderdag al weer naar het Sauerland voor 4 dagen toeren
Wat een klote leven *O* *O* *O* *O*

:)
 
Laatst bewerkt:
A.s. zaterdag geeft Mr.GPS een training Basecamp waarbij ik ook aanwezig ben.

Stuur de vragen maar via een PB-tje naar mij.

Misschien kom ik wel met een trainings DVD terug. Dan kunnen we misschien een Basecamp-avondje bij mij thuis houden. Dan moet alles duidelijk zijn/worden.

@ Ted: jij werkt (nog) met Mapsource? (Net als ik tot nu toe).
Er zitten in Basecamp wel een paar leuke opties:
# "wegen in woonwijken vermijden" (Echter: de instelling "kortere route" heeft een hogere prioriteit. Je moet die instelling dus laten staan op snellere tijd)
# "belangrijke provinciale wegen vermijden" (dat zijn vaak dus de drukke wegen).
 
A.s. zaterdag geeft Mr.GPS een training Basecamp waarbij ik ook aanwezig ben.

@ Ted: jij werkt (nog) met Mapsource? (Net als ik tot nu toe).
Er zitten in Basecamp wel een paar leuke opties:
# "wegen in woonwijken vermijden" (Echter: de instelling "kortere route" heeft een hogere prioriteit. Je moet die instelling dus laten staan op snellere tijd)
# "belangrijke provinciale wegen vermijden" (dat zijn vaak dus de drukke wegen).
Ja, heerlijk dat Mapsource, gewoon ook lekker meeste zelf bepalen ( gewoon standaard snelste route en genoeg routepunten toevoegen ter verfijning dus) ipv de software het laten overnemen en vervolgens verrast worden met mindere routes .
Als ik nu eens een mindere route heb is het mijn eigen schuld, is toch gevoelsmatig minder balen dan, dan de hele rit lopen vloeken op slechte software :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan