Gestolen Suzuki GSX R 750

EToS

Rookie
7 sep 2015
2
0
Dordrecht
ik ben via een vriend getipt om hier op dit forum mijn gestolen motor aan te geven.

Vannacht rond de klok van 03.00 is mijn motor gestolen in Dordredcht vanuit de Belsteeg achter mijn huis op de Boogjes. (Midden in de binnenstad)
Een GSX R 750 uit 2011, deze is meegenomen door drie mannen met een grijs Mercedes Vitto busje. Kenteken van de motor is 33-MB-GV.
Kenteken van het Mercedes Vitto busje is 45-VZJ-4.

De hele motor is nog compleet stock, niks aan gedaan en niks toegevoegd.
Geen noemenswaardige schade.
Kleur is metallic bruin / zwart.

Mochten jullie nog op- of aanmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag, evenals vragen natuurlijk.
full
 
nou lijkt me makkelijk: Status van het voertuig: Gestolen Nee
639 VITO 109 CD
zakelijk
sinds 2013 op dezelfde naam

moet de politie toch zo klaar mee zijn :+
 
Laatst bewerkt:
Mooi kl*te dat de motor gestolen is..

Maaruuh... Hoe in godsnaam weet je het kentekennummer van de bus waar de motor mee is gestolen??? Heb je niet ingegrepen/DIRECT de politie gebeld??
 
nou lijkt me makkelijk: Status van het voertuig: Gestolen Nee
639 VITO 109 CD
zakelijk
sinds 2013 op dezelfde naam

moet de politie toch zo klaar mee zijn :+

*O*

Scherp!

@TS:
Succes!

Klinkt misschien gek maar ik hoop voor je dat je deze niet terug krijgt en volgende maand een nieuwe mag gaan uitzoeken.
 
Zakelijke eigenaar, zal wel een huurbusje zijn. RBW zal wel vals zijn, maar misschien zijn er camerabeelden van het verhuurbedrijf.

Of iemand die de bedrijfsbus gebruikt om motoren te stelen...

Hoop dat de politie er tijd in zal steken. Maar ik ben bang van niet.
 
Ik hoop op hele domme dieven.

Ik woon op een bovenverdieping, motor stond onder m'n raam. Rond 3 uur werd ik wakker door het afgaan van het alarm van m'n remschijfslot. Keek door m'n raam en zag drie kerels zo m'n motor inladen. Naar beneden gerend en busje reed voorbij, kon daarom kenteken noteren, daarna meteen politie gebeld.
Ik heb vanmiddag gebeld, maar politie kon helaas nog geen ontwikkelingen omtrent onderzoek doorgeven, wat wel vreemd is aangezien ik het kenteken heb doorgegeven. Je zou toch denken dat dat zo gebeurd moet zijn.

Ik baal echt als een stekker want hij is door heel Europa geweest, mooie momenten.

In ieder geval bedankt voor de reacties!
 
Ik hoop op hele domme dieven.

Ik woon op een bovenverdieping, motor stond onder m'n raam. Rond 3 uur werd ik wakker door het afgaan van het alarm van m'n remschijfslot. Keek door m'n raam en zag drie kerels zo m'n motor inladen. Naar beneden gerend en busje reed voorbij, kon daarom kenteken noteren, daarna meteen politie gebeld.
Ik heb vanmiddag gebeld, maar politie kon helaas nog geen ontwikkelingen omtrent onderzoek doorgeven, wat wel vreemd is aangezien ik het kenteken heb doorgegeven. Je zou toch denken dat dat zo gebeurd moet zijn.

Ik baal echt als een stekker want hij is door heel Europa geweest, mooie momenten.

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Ik zou het niet afwachten en zelf een beetje speurwerk doen. Als je het kenteken hebt kan je met wat truukjes wel achter de tenaamstelling komen.
 
Welke truukjes dan?

Maar ff voor de goede orde.
Wie zegt dat de bus op naam staat van de kentekenplaat eigenaar?

Als ik om 2 uur 's nachts kentekenplaten steel en met die kentekenplaten op een bus om 3 uur 's nachts een motor ga stelen.
Denk je dan echt dat de originele eigenaar van het bus kenteken al aangifte heeft gedaan van diefstal van zijn platen |(

Succes met het terug vinden van je motor.
 
Ik zou gelijk op de motor springen en achter die bus aangaan
 
Welke truukjes dan?

Maar ff voor de goede orde.
Wie zegt dat de bus op naam staat van de kentekenplaat eigenaar?

Als ik om 2 uur 's nachts kentekenplaten steel en met die kentekenplaten op een bus om 3 uur 's nachts een motor ga stelen.
Denk je dan echt dat de originele eigenaar van het bus kenteken al aangifte heeft gedaan van diefstal van zijn platen |(

Succes met het terug vinden van je motor.

13 uur later is de post van TheMauster.

Kan natuurlijk dat iemand die dag zijn busje niet heeft gebruikt en er nog niet achter was gekomen.

Het kan ook dat ze andere platen er op geschroefd hebben zodat het niet direct opvalt (mits je goed naar je kenteken kijkt).

Kan ook zijn dat het gewoon suffe dieven waren.

Het gaat in ieder geval niet om een uurtje zoals jij aangeeft.
:)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan